خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

حضور ۴۴۰ معلم و دانشجومعلم استان در گروه های جهادی افسران سپاه پیشرفت

موسوی نژاد گفت: در ایام نیمه شعبان، گروه های جهادی افسران سپاه پیشرفت با مشارکت ۴۴۰ معلم و دانشجومعلم؛ فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود را خراسان جنوبی آغاز کردند.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۱۴
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) گروه های جهادی افسران سپاه پیشرفت با مشارکت ۴۴۰ معلم و دانشجومعلم، در ۱۱۴ پایگاه بسیج فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود را در استان آغاز کردند.

 

وی عنوان کرد: در این طرح بیش از ۳ هزار دانش آموز استان، به مدت ۲۵ هزار ساعت، دروس قرآن، ریاضی و فارسی دوره‌های اول و دوم ابتدایی را به صورت رایگان فرامی گیرند.

موسوی نژاد با اشاره به تداوم این طرح تا پایان شهریور ماه سال آینده، گفت: توسعه فرهنگ جهاد و ایثار، شناسایی ظرفیت‌ها و استعداد دانش‌آموزان، استفاده از تمامی ظرفیت‌های معلمان استان در راستای تقویت گفتمان دینی، تربیتی، حمایت و مداخله تخصصی در جهت جبران و بهسازی فرآیند یاددهی و یادگیری و ارتقای عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر از مهمترین اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد: مخاطبان طرح جهاد علمی همه بسیجیان، معلمان، دانشجو معلمان و شرکای برون سازمانی آموزش و پرورش هستند.

 

وی اظهار داشت: جهاد علمی، فرهنگی و تربیتی مصداق بارز استکبارستیزی و مبارزه با جنگ نرم و تلاش علمی در راه خدا، برای خداست و این اصل مهمی است که در دین مبین اسلام بر آن تاکید می‌شود.

در اجرای طرح گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت، نهادهایی، چون بسیج فرهنگیان، قرار گاه جهادی و دانشگاه فرهنگیان با آموزش و پرورش خراسان جنوبی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها