مسئول اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر درگفتگو با بسیج مطرح کرد:
ساری-گرزین از حضور ۲۰۰ خادمین شهدا در راهیان نور امسال خبر داد و گفت: خادمین شهدا در حوزه‌های مختلف تربیتی و خدماتی به زائرین خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۰۳
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

گرزین

خبرگزاری بسیج، عبدالله گرزین صبح امروز در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور با اشاره به اینکه راهیان نور مظهر ظهور و بروز تمام فضایل اخلاقی و سیره شهدای هشت سال دفاع مقدس است، گفت: راهیان نور یک فناوری است که سبک و سیره شهدا را به نحو احسن به نسل بعد منتقل می‌کند.

مسئول اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر یکی از نیاز‌های دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها را جهاد تبیین با مولفه حاکم بر سیره شهدا دانست و افزود:  اگر این سیره را در گام دوم انقلاب برای نسل جدید خوب تبیین کنیم انگیزه‌ها، دعدغه‌ها، شجاعت‌ها، حماسه‌ها و ایثارگری‌ها را در جوانان امروز ببینیم و نیاز به این است که از بستر راهیان نور استفاده کنیم.

گرزین در ادامه از حضور ۲۰۰ خادمین شهدا در راهیان نور امسال خبر داد و گفت: در مرحله اول تعداد ۱۰۰ نفر خادم خواهر و برادر از تاریخ نوزدهم به این اردوگاه اعزام شدند و در حوزه‌های مختلف تربیتی و خدماتی خدمت رسانی کردند؛ و یک گروه ۱۰۰ نفره از خادمین در این اردوگاه استقرار پیدا کردند و تا پایان دوره در اردوگاه شهید بلباسی حضور دارند.

مسئول اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر با بیان اینکه برنامه ریزی مفصلی در اردوگاه به عمل آمده و زائرین از برنامه‌های این اردوگاه استفاده می‌کنند، تصریح کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی و جشن‌های اعیاد شعبانیه از جمله برنامه‌هاست و رزمایش فرهنگی رزمی یکی از برنامه‌هاست که با نگاه تربیتی یک سیر تاریخی از انقلاب و دفاع مقدس تا ظهور را به نمایش می‌گذارد.

به گفته گرزین راهیان نور بزرگترین ماموریت فرهنگی کشور رسالت کادرسازی برای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و دستگا‌های مسئول شرایط را برای حضور مردم برای زیارت با معرفت در این منطقه فراهم کنند.

به گزارش بسیج، اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر از نهم اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰ اسفند ماه میزبان ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از زائرین استان مازندران بوده است که از دانشگاه‌های استان، بسیج محلات و خانواده‌ها اعزام شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها