خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

خدمت رسانی مطلوب به مردم و مسافرین در ایام نوروز در دستور کار قرار گیرد

استاندار قزوین بر لزوم خدمت رسانی مطلوب به مردم و مسافرین در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۴۳
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین به ریاست محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین برگزار شد.

پیگیری مصوبات جلسه قبل، ارائه گزارش تحلیلی بازرسی و نظارت سازمان صمت قزوین در خصوص سامانه جامع تجارت و طرح ویژه نوروز، ارائه گزارش اتاق اصناف مرکز استان قزوین در خصوص نوسانات قیمت در بازار و کمبودهای احتمالی، ارائه گزارش شهرداری قزوین و اداره کل راه و شهرسازی در خصوص مصوبه احداث میادین میوه و تره بار، ارائه گزارش سازمان جهاد کشاورزی استان از آخرین وضعیت تامین، توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی، ارائه گزارش اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص رسیدگی به پرونده های واصله از دستورات جلسه امروز بود.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: نگاه مجموعه مدیریتی استان نسبت به موضوعات، منجمد نیست و همانگونه که به دنبال رسیدن کالا به دست مردم در شرایط مناسب هستیم به دنبال تأمین نیازهای تولید کنندگان هم هستیم.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت بازار شب عید افزود: در روزهای ابتدایی عید نوروز که مقارن با روزهای ابتدای ماه مبارک رمضان است باتوجه به افزایش سطح سفرهای نوروزی باید نیازهای مسافرین نیز در زمینه تأمین مایحتاج و نیازمندی‌ها در نظر گرفته شود.

اعلایی گفت: به طور مثال در زمینه تولید نان دستگاه‌های متولی برنامه ریزی لازم را داشته باشند تا در روزهای ابتدایی سال در این مسأله مشکلی به وجود نیاید و ساعت کاری نانوایی ها مشخص باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: بازرسی و سرکشی از مراکز بین راهی در خصوص قیمت ها، رعایت بهداشت و سطح کیفیت خدمت‌رسانی باتوجه به ایام پیش رو باید در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد و نباید کمبود و عدم کیفیت خدمت رسانی منجر به نارضایتی مردم شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در این ایام باید برای خدماتی مانند تعمیرگاه ها، یدک کش ها و غیره هم برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و این خدمات به طور مناسب در اختیار مراجعین قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها