خبرهای داغ:
مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور امشب یکشنبه (۲۱ اسفند) با حضور مقامات کشوری و لشکری در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۴۸
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور امشب یکشنبه (۲۱ اسفند) با حضور مقامات کشوری و لشکری از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، سردار قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در این مراسم گفت: ره‌آورد این سرزمین، فرهنگ عاشورا و گفتمان مقاومت است و راهیان نور به این سرزمین می‌آیند تا قطعه‌ای از کربلا را زیارت کنند.

 

وی‌ ادامه داد: همانطور که عاشورا طلوعی بی‌غروب است، دفاع مقدس ما نیز که برگرفته از قیام کربلای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود آغازی است که به فضل الهی پایان آن به ظهور حجت خدا بر روی زمین منتهی خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه خطاب به برگزارکنندگان جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور و همه دست‌اندرکاران برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: کار شما جهاد تبیین است و بدانید مادامی‌که استکبار در‌ حال توطئه‌چینی و‌ اجرای نقشه‌های شوم خود علیه نظام اسلامی ایران است، جوانان انقلابی ما باید در میدان جهاد حضور داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید با تبلیغ و‌ تقویت فرهنگ دفاع مقدس در جامعه نسبت به امر جهاد تبیین اقدام کنیم، گفت: امروز شاهد هستیم که جمهوری اسلامی ایران با داشتن یک نظام ولایی و حاکمیت دینی، در مقابل تمام دنیای استکبار و ظلم و ستم، مقاومت کرده و بارها و بارها جبهه استکبار را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

 

وی در خاتمه، اسلام ناب محمدی(ص) را موتور محرکه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: پیوند عمیق امت با ولایت و همچنین داشتن روحیه عاشورایی و حسینی، از‌جمله عوامل اصلی سرافرازی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود.

 

همچنین در این مراسم برگزیدگان هجدهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور معرفی شده و‌ از سوی مسئولان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها