خبرهای داغ:
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی قزوین؛

برگزاری ۳۷ عنوان نمایشگاه تخصصی و عمومی در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سالجاری ۳۷ عنوان نمایشگاه برگزار شد که با استقبال مردم و رضایتمندی غرفه داران همراه شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۲۱
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، احمد خورگامی مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی قزوین در نشست خبری با رسانه ها در خصوص فعالیت نمایشگاه ها در حوزه های مختلف گفت: نمایشگاه ها امروزه به عنوان یک صنعت پرسود مطرح است و دارای اهمیت فراوان در حوزه های بازاریابی اشتغال تولید و ارائه کیفیت با رقابت سالم می باشند. بعد از دوسال که نمایشگاه های بین المللی قزوین به عنوان بیمارستان یا تزریق واکسیناسیون در اختیار ستاد کرونا قرار گرفته بود بسیار زیان ده بود و دو سال حقوق پرسنل توسط سازمان همیاری ها پرداخت می شد.

وی افزود: با زحمات زیادی که توسط کارکنان نمایشگاه کشیده شد موفق شدیم در سال ۱۴۰۰ با ۳۷عنوان نمایشگاه از شروع سال تا امروز دست برتر را در این صنعت داشته باشیم تلاش کردیم تا همه نیازمندی های جامعه در نظر گرفته شود و مردم خرید عمومی و تخصصی خود را انجام دهند. تاکنون ۳۷ نمایشگاه در قزوین برگزار شده ۱۲ عنوان نمایشگاه تخصصی و مابقی به صورت عمومی برگزار شده است.

خورگامی تصریح کرد: نمایشگاه مشاغل خانگی، کمپین و گردشگری، مشاغل خرد بر اساس ظرفیت های استان و نمایشگاه صنعت پلاستیک در قزوین برای اولین بارمعرفی و عرضه کالا با قیمت مناسب صورت گرفت.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی قزوین گفت: استان یزد با دعوت از این مجموعه خواستار انتقال تجربه در برگزاری نمایشگاه شدند. برای سال آینده چهل عنوان قرارداد نمایشگاهی امضا شده و چهار تای دیگر در حال بررسی است ۲۱ نمایشگاه تخصصی و ۱۹ عنوان بازرگانی و عمومی برای رفاه حال شهروندان در تقویم مصوب شده است.

خورگامی در ادامه تاکید کرد: عناوین نمایشگاهی که وجود دارد برای اولین بار برگزار شدند مانند چاپ و بسته بندی بازاریابی، رمز ارزها و بلاک چین ها از مهمترین برنامه نمایشگاه قزوین برای سال ۱۴۰۲ خواهد بود و در حوزه های زیربنایی و عمرانی اتفاقات خوبی در سال آینده برای شهر قزوین رقم می خورد که بعد از مصوب شدن و و خریداری زمین، مکان و زمان آن را اعلام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از بزرگترین کارهای صورت گرفته تسویه بدهی انباشته شده شرکت در دوران کرونا و ادوار گذشته بود ما برای نمایشگاه بین المللی قزوین تصمیم داریم یک زمین مناسب در نقطه ای از شهر تهیه و خریداری کنیم تا نمایشگاه را با پارکینگ مناسب بازیگاه کودک، امکانات رفاهی، سلامت در اختیار قرار میدهیم.

مدیرعامل نمایشگاه های قزوین افزود: برای سال ۱۴۰۲ یک نمایشگاه خارجی به صورت اختصاصی در داخل و خارج برگزار خواهیم کرد از جمله مذاکراتی با سوریه،روسیه و کشور عراق انجام دادیم تا ظرفیت‌های استان قزوین را به دنیا معرفی کنیم.

خورگامی با در نظر گرفتن سود دهی شرکت نمایشگاه های قزوین گفت: بیشترین فروش را در نمایشگاه های عمومی و کمترین را در نمایشگاه های اختصاصی داشتیم در سال آینده با نیاز سنجی اقدام به برگزاری جشنواره های مختلف خواهیم کرد از جمله جشنواره روستا با هدف توسعه گردشگری و معرفی محصولات و جذابیت های روستاهای استان برگزار می شود.

وی افزود: چهل قرارداد برای چهل هفته در سال ۱۴۰۲ به امضا رسیده است و تنها عنوان نمایشگاه کتاب مغفول مانده که در خصوص عدم برگزاری نمایشگاه کتاب با توجه به اینکه همکاری مناسبی از طریق نهادهای مسئول صورت نگرفت و معتقد بودن بازار کتاب قزوین محلی برای فروش ناشران سایر استان هاست برگزار نگردید. تلاش داریم تا نمایشگاه کتاب که جاذبه خوبی برای همه شهروندان دارد در سال آینده نیز برگزار شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار