خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدارسید محمود حسینی گفت: نسل جوان امروز با دیدن رشادت های نسل جوان دیروز برایش هویت ایجاد شده و به تاریخ همراه با موفقیت خویش می نازد و در مقابل جریان های نا امید کننده مقاوم می شود.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۳۰
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

راهیان نور مقدمه بازگشت به خویشتن خویش است/راهیان نور تجلیل از قهرمانان میهن است

سرهنگ پاسدار سیدمحمود حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرترکمن در مصاحبه با خبرگزاری بسیج در خصوص رویداد فرهنگی مذهبی راهیان نور گفت: یکی از هدیه های بزرگ الهی بعد از جنگ، سفر کاروان های راهیان نور بود که آن را شهدا به جوانان امروز ما دادند. امروز در قالب کاروان های راهیان نور، مردم با سفر به مناطق جنگی و نشستن بر روی خاک مقدس آن،به صورت حسی با دوران دفاع مقدس آشنا می شوند و این موجب اثر گذاری فراوان روی افراد می شود به گونه ای که برخی که برای بار اول به مناطق عملیاتی می روند، به شدت متاثر می شوند و برای سال های بعد مشتاق تر می شوند.

وی افزود: سفرهای راهیان نور، مقدمه بازگشت افراد به خویشتن خویش است و موجب می شود تا نسل جوان با فرهنگ مقاومت آشنا شده و هر چه بیشتر و بهتر در مسیر کمال معنوی گام بردارد و با تهاجم فرهنگی مبارزه کند.

حسینی اظهار داشت: نسل جوان امروز با دیدن رشادت های نسل جوان دیروز برایش هویت ایجاد شده و به تاریخ همراه با موفقیت خویش می نازد و در مقابل جریان های نا امید کننده مقاوم می شود.

فرمانده سپاه بندرترکمن تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس افرادی بودند که تمامی هستی خود را، یعنی جان خویش را فدا و بزرگترین فداکاری را کردند و در صحنه غیرت ملی و دینی خوش درخشیدند و قهرمانان تاریخی ایران شدند که سفرهای راهیان نور موجب شده است تا از این لحاظ از قهرمانان این دوران تجلیل و تقدیر شود.

حسینی خاطرنشان کرد: سفرهای راهیان نور موجب می شود تا بخشی از اهدافی که ما در مقابله با تهاجم فرهنگی داریم تامین شود و با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان جایگاه خویش را بهتر بدانند و قوی تر عمل کنند.دوران دفاع مقدس تکه ای از تاریخ اسلامی مردم ایران است که به فرهنگ غنی گذشته تکیه دارد و بازدید و بازگفت از این رویداد می تواند غیرت دینی جوانان را تشدید کند.

وی عنوان کرد: تهاجم فرهنگی در جایی است که مردم از درون تهی باشند ولی مردم ایران اسلامی به فرهنگ غنی متکی هستند و ارزش هایی را همچون عاشورا، مقاومت، جان نثاری، شهادت و ایثار دارند.

فرمانده سپاه بندر ترکمن اذعان داشت: تهاجم فرهنگی در جایی است که خلاء معنوی در انسان باشد و این سفر موجب می شود عرفان، معنویت و عبودیت رزمنده خود به خود در نسل جوان تاثیر گذارد و بنیه معنوی افراد تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها