خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین گفت: انتظاری که از بسیج اقشار می‌رود این است تا با ورود تخصصی به موانع مختلف تولیدی، اقتصادی، اشتغال‌زایی و غیره، معضلات و مشکلات را با رایزنی و اقناع‌سازی و ارائه ایده به مسوولان تصمیم‌ساز اصلاح کنند.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۷۲
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

مأموریت بسیج اقشار رایزنی و ارائه ایده برای حل موانع توسعه و تعالی کشور است 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی در جمع مسئولان عقیدتی و نظارت بسیج اقشار، متخصصین و ناحیه دانشجویی استان قم، طی سخنانی بیان کرد: یکی از زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت، ذکر کردن توأمان یاد امام زمان(عج) در تمام عرصه‌های زندگی است.
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین با اشاره به‌ضرورت بهره‌گیری از سه ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان، گفت: بهره‌مندی از این سه ماه می‌تواند ذخیره یک‌عمر توشه و زاد انسان شود.
وی با اشاره به اهمیت بسیج اقشار، عنوان کرد: یکی از رسالت‌های مهم بسیج اقشار، توجه بیشتر به حوزه تخصص گرایی، عمق‌بخشی و ورود به عرصه‌های راهبردی و نفوذ بیشتر تفکر بسیجی در بدنه دولت و اقشار مختلف بوده است.
شاهانی با تأکید بر ضرورت خودداری از فعالیت‌های جزیره‌ای در بین سازمان‌های اقشاری، اضافه کرد: یکی از مأموریت‌های سازمان بسیج اقشار برداشتن موانع از مسیر تعالی و پیشرفت کشور مانند قوانین دست و پاگیر قانونی و حقوقی، موانع تولید و سایر معضلاتی است که با تعامل و هم‌افزایی و اصلاحات قوانین قابل‌حل شدن است، می‌باشد.
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین اظهار داشت: انتظاری که از بسیج اقشار می‌رود این است تا با ورود تخصصی به مشکلات و موانع مختلف تولیدی، اقتصادی، اشتغال‌زایی و غیره، معضلات و مشکلات را با رایزنی و اقناع‌سازی مسوولان تصمیم‌ساز اصلاح کنند.
وی بابیان اینکه اگر دولت بتواند دست لابی‌ها را از صنایع کوتاه کند اقدام بسیار بزرگی را انجام داده است، تصریح کرد: یکی از محورهای مهم در جهاد امیدآفرینی بسترسازی زمینه‌های لازم برای نقش‌آفرینی صاحبان صنایع و ایده و حل مشکلات و موانع پیش روی آنهاست.
شاهانی همچنین با اشاره به‌ضرورت توجه و اشاعه جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: در حالی فضای مجازی و رسانه‌های معاند در حال تطهیر رژیم پهلوی هستند که برخی از جوانان هنوز با مفاخر و بزرگان ایران به‌خصوص در دوران بعد از انقلاب اسلامی و دستاوردهای شگرف آن اطلاعی ندارند.
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین با تأکید بر ضرورت انتقال تجربه‌های موفق به رده‌ها و نواحی مختلف بسیج، گفت: در برخی استان‌ها ابتکارات و ایده‌هایی در حوزه‌های مختلف اجرایی شده که به خاطر اثرگذار قابلیت انتقال و به‌کارگیری در استان‌های دیگر رادارند.
وی بابیان اینکه شبکه هادیان سیاسی و ناظران برای صیانت و نظارت بر تولید محتواها باید فعال شود، بیان داشت: ساختار مطلوبی برای بسیج اقشار در استان‌ها در نظر گرفته‌شده که در صورت تصویب نهایی می‌تواند سبب بالندگی بیشتر آن شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها