رئیس سازمان بسیج مستضعفین از حل مشکلات آب شرب تمام روستاهای کشور در یک برنامه ۳ ساله توسط بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۸۲
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار سلیمانی در مراسم بهره برداری از مرحله اول آبرسانی به روستاهای بختیاری و شهریاری شهرستان خاتم با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان جمهوری اسلامی هستند تصریح کرد: مردم مناطق روستایی و مناطق عشایری به طور خاص باید مد نظر باشند و ما مسئولان بدهکار انها هستیم و موظف هستیم تمام اقدامات و امکانات را برای رفع مشکلات انها بسیج کنیم.

وی ادامه داد: بسیج به واسطه دستور مقام معظم رهبری عزمی جزم دارد تا همه امکانات و ظرفیت ها و فرصت ها و سرمایه ها و نیروی عظیم جهادی خود را که در قالب گروه های جهادی در حال فعالیت هستند در مسیر حل مشکلات مردم قرار داده و در این زمینه نقش آفرینی کند و به حمدالله این مسیر آغاز شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در مرحله اول 7 هزار و200 روستا در جهاد آبرسانی در سطح کشور در برنامه قرار گرفته اند و 40 درصد پیشرفت در سال جاری داشته اند تصریح کرد: در یک برنامه 3 ساله تمام روستا هایی که مشکل آب شرب دارند این مشکل برطرف خواهد شد، هر چند شاید در سال های گذشته این اتفاق افتاده ولی به علت گسترش روستاها این اقدام نیاز داشت مجددا در دستور کار قرار گیرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج امادگی دارد بر اساس مشکلاتی که شهرستان دارد براساس اولویت و توافقات انجام شده با بسیج سازندگی مشکلات آن شهرستان را برطرف کند ابراز کرد: در کمک به مباحث کشاورزی و حل مشکل آب، ایجاد مشاغل خرد و خانگی و در آموزش و واگذاری تسهیلات درجهت ایجاد صنایع تکمیلی، زنجیره های تولید تا تولیدات مردم به بازار برسد در تمام این عرصه ها حاضر هستیم هر اقدامی لازم است انجام دهیم.

وی ادامه داد: فهرست خدمات بسیج بسیار طولانی است و تمام این خدمات حق مردم است و وظیفه ما است و بدون هیچ منتی در خدمت مردم خواهیم بود.

ارسال نظرات