خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی گفت: ایثارگران، محل رجوع و محک همکاران خود در دستگاه‌های اجرایی و مردم می‌باشند.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۸۷
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار صمیمی جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان شاغل در استانداری که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا صورت گرفت، ضمن تبریک این روز، خاطرنشان کرد: ایثارگران باید به گونه‌ای اقدام کنند که محل رجوع باشند و مردم با مراجعه به آنها، مسایل و مشکلات خود را پیگیری نمایند و از آن‌ها الگو بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: شهدا برای حفظ و حراست از کیان این میهن از جان خود گذشتند و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

استاندار با اشاره به اتفاقات سیاسی و تاریخی جهان طی ۴۰ سال گذشته، گفت: طی این سال‌ها شاهد اضمحلال اتحاد جماهیر شوروی به عنوان یکی از ابرقدرت‌های بلوک شرق و تجزیه آن به ۱۴ کشور بودیم و شواهد نشان می‌دهد که اسرائیل و آمریکا نیز در حال فروپاشی هستند.

قناعت متذکر شد: خیلی‌ها خواب می‌دیدند که ایران اسلامی به ۶ کشور تجزیه می‌شود، اما خوشبختانه به برکت خون شهدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری، شاهد حفظ تمامیت ارضی کشور هستیم.

وی افزود: سفر گروسی مدیرکل آژانس بین المللی اتمی به کشور هم نشان دهنده اقتدار و جایگاه بسیار قدرتمند ایران در دنیا می‌باشد.

استاندار با تأکید بر اینکه در هیچ جای دنیا سابقه ندارد در کشوری، شعار‌ها و سیاست‌ها طی سال‌ها بدون تغییر بماند، خاطرنشان کرد: شعار‌ها و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ تا امسال ۱۴۰۱ دستخوش هیچ تغییری نشده است.

قناعت با تأکید بر اینکه قطار انقلاب با شتاب در حال حرکت است، گفت: عده‌ای در گذر این ۴۰ سال از آزمون‌های نظام رد شده و از قطار انقلاب پیاده شده اند.

وی با بیان اینکه رسیدن به سعادت، هزینه دارد، تصریح کرد: شهدا برای رسیدن به سعادت ابدی و زندگی جاودانه، جان خود را هدیه نمودند.

استاندار با اشاره به اغتشاشات اخیر، متذکر شد: باید بصیرت و بینش لازم را داشته باشیم تا در تحلیل جریانات دچار اشتباه نشویم.

قناعت با تأکید بر اینکه کینه دشمن برای این است که نسل جوان ما که دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند، مدافع حرم هستند و آرمان‌های انقلاب را پاس می‌دارند، گفت: جوانان ما شهید باکری را ندیده اند، اما الگویی، چون شهید حججی دارند که در عین مظلومیت به شهادت رسید.

وی ادامه داد: جوانانی همچون آرمان علی وردی را هم داریم که، چون پای کار نظام بودند، خبیثانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

شایان ذکر است: بحث و تبادل نظر‌ها درخصوص شرایط کاری و درخواست‌های خانواده شهدای شاغل در استانداری و واحد‌های تابعه با استاندار در این نشست دو ساعت به طول انجامید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها