خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

یادواره شهید مدافع حرم استان با محوریت جوانان، دانشجویی و دانش آموزی برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: یادواره شهید مرتضی بصیری پور تنها شهید مدافع حرم خراسان جنوبی با محوریت جوانان، دانشجویی و دانش آموزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۹۴
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت پنجمین سالگرد شهید والا مقام مرتضی بصیری پور که با حضور پدر شهید برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد دو هزار شهید خراسان جنوبی به ویژه شهید دفاع از حرم اهل بیت (ع) گفت: یادواره شهید مرتضی بصیری پور در سال ۱۴۰۲ باید به گونه‌ای برگزار شود که شایسته جایگاه شهید و شهادت است.

وی با اشاره به این که خون شهدا سبب برکت می‌شود و برکت آن این است که هر چقدر بتوانیم در این خصوص به نفع نظام کار کنیم، روح شهید  بصیری پور راضی‌تر خواهد بود، افزود: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ پنجمین سالگرد شهادت شهید بصیری پور تنها شهید مدافع حرم خراسان جنوبی است که به دست شقی‌ترین افراد شهید شده و برای تجلیل از مقام والای این شهید بزرگوار باید مانند گنگره شهدای استان سنگ تمام بگذاریم.

وی تصریح کرد: با برگزاری قرارگاه شهید علم الهدی با محوریت بسیج دانشجویی و با حضور رؤسای دانشگاه‌ها باید جلسه‌ای در حوزه دانشجویی و دانشگاه‌ها به منظور انجام هماهنگی‌ها شکل بگیرد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه زمان برپایی جلسه محوری دانشجویی باید وقتی باشد که دانشجویان حضور داشته باشند، اظهار کرد: برای برپایی یک جلسه محوری در یکی از واحد‌های صنعتی استان هم جلسه‌ای با محوریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور انجام هماهنگی لازم برگزار شود.

وی با بیان اینکه باید یک مراسم  هم با محوریت هوا و فضای سپاه انصار الرضا (ع) استان و با حضور یگان‌های نظامی برگزار شود، ادامه داد: مراسم محوری دانش آموزی هم با محوریت اداره کل آموزش و پرورش استان دوم اردیبهشت روز تولد شهید بصیری پور در مدرسه شهید بصیری پور برگزار شود.

طالبی متذکر شد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم عمومی در حسینه جماران هم انجام می‌شود و در اولین فرصت بعد از تعطیلات نوروز جلسه‌ای برای انجام آخرین هماهنگی‌ها در این خصوص برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار