خبرهای داغ:
تبریز- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: مناطق عملیاتی، بهترین نقطه زیارتگاهی برای عموم مردم و خانواده‌هاست چرا که این مناطق یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای عزیز در دوران طلایی دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۴۵
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا عباسی در جمع زائران کاروان‌های راهیان نور در اروند رود، اظهار داشت: مناطق عملیاتی، بهترین نقطه زیارتگاهی برای عموم مردم و خانواده‌هاست چرا که این مناطق یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای عزیز در دوران طلایی دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه برخی افراد خاندان کثیف شاه پهلوی را تطهیر می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان در دوران پرافتخار دفاع مقدس حماسه آفریدند و نگذاشتند وجبی از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیافتد و همیشه به لطف الهی، ما پیروز میدان بودیم.

دریادار عباسی در جواب زیر سوال بودن بعضی‌ها در خصوص حماسه عظیم دفاع مقدس، افزود: با گوش و چشم باز ببینند که الان دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف نظامی، سیاسی، علمی، فرهنگی، پژوهشی و... مرهون خون شهدا و دفاع و مقاومت جانانه رزمندگان و ایثارگران در آن دوران است.

وی افزود: امروز به وجود جوانان و نوجوانان در کشور افتخار می‌کنیم و حضور این عزیزان در مناطق عملیاتی نشانه علاقه این عزیزان به حماسه عظیم دفاع مقدس است و با حضور خود تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعلام می‌کنند که این مایه مسرت بوده و باید آن را بخوبی قدر بدانیم.

مدیرکل حفظ آثار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: زائرین راهیان نور اعم از برادران و خواهران با حضور خود رفراندوم بزرگی را در مناطق عملیاتی نشان می‌دهند و اعلام می‌کنند که نجات کشور در گرو مقاومت، ایستادگی و پایمردی می‌باشد و با تسلیم و سازش هیچ چیز بدست نمی‌آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها