معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی سپاه پاسداران گفت: بدنبال ترویج پویش ازدواج آسان در بین جوانان و همچنین تامین جهیزیه و خرید کالای داخلی برای رونق کارخانه‌ها و دلگرمی کارگر ایرانی در کشور هستیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۳۰
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸

سردار سید ضیاالدین حزنی در مراسم اهدای جهیزیه و بسته معیشتی به زوج‌های جوان در بندرعباس افزود: ترویج ازدواج آسان باید همراه با فرزندآوری و افزایش جمعیت باشد که این خود موجب افزایش شادی و از بین رفتن و غم وغصه در خانواده‌ها می‌شود.
وی بیان کرد: تهیه و توزیع جهیزیه با تولیدات داخلی برای زوج‌های جوان نیز برای احیای کارخانه‌های راکد و همچنین حمایت از کار و سرمایه ایرانی در دستورکار قرار گرفته است.
معاون قرارگاه سازندگی سپاه اظهار کرد: وظیفه می‌دانیم در کنار ماموریت اصلی و اساسی خود که تامین امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، در بحث محرومیت زدایی، به همه محرومان و مستضعفان نیز خدمت کنیم و هوای مردم را داشته باشیم.
سردار حزنی همچنین ضمن تاکید بر راه‌اندازی پویش ازدواج آسان در هرمزگان و جدی گرفتن این امر مهم گفت: یکی از کارهای مهمی که در سطح کشور انجام می‌گیرد، ازدواج آسان، افزایش نسل در ازدواج آسان و افزایش تولید ایرانی در کارخانه‌ها است.
وی یادآورشد: تاکنون به همت و همکاری نیروی دریایی سپاه، قرارگاه مرکزی بسیج سازندگی و سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، ۱۰ هزار و ۷۸۰ سری جهیزیه در این استان تهیه و بین زوج‌های جوان توزیع شده است.

ارسال نظرات