همزمان با آغاز اردوهای راهیان نور، جمعی از دانش آموزان شهرستان لردگان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۷۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحيه لردگان در مراسم بدرقه دانش  آموزان بسيجي گفت: با تاکيد رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالي) برحفظ دستاوردهاي دوران دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهدا باعث شد تا برگزاري اردوي راهيان نور به يکي از بزرگ‌ترين برنامه‌ها در حوزه دفاع مقدس تبدیل شود و اين اردوها در سال جاري نيز با اعزام دانشجويان بسيجي خواهر و برادر، پيشکسوتان ادامه دارد و اکنون هم اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنوب کشور اعزام می شوند.

 سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود : در این اردو  دانش‌آموزان متوسطه دوم مدارس شهرستان لردگان به مناطق عملياتي جنوب اعزام می شوند، تا نسل‌هاي چهارم انقلاب اسلامي از نزديک با فرهنگ و تفکر بسيجي و مفاهيم ارزشمند ايثار و شهادت آشنا شوند.

 فرمانده سپاه ناحيه لردگان تصريح کرد: اين اردو سومين مرحله اعزام راهيان نور لردگان در سال 1401 مي باشد ، پيش از اين هم، اردوي راهيان نور بسيج دانشجويي خواهر و برادر شهرستان لردگان و همچنين اردوي راهيان نور بسيج پيشکسوتان اين شهرستان را به استان کرمان و زيارت قبر مطهر سردار دلها شهيد حاج قاسم سليماني را داشتيم.

 رحيمي در پايان با تقدير از مديريت آموزش و پرورش شهرستان لردگان گفت: مديريت اداره آموزش و پرورش لردگان و معاونت پرورشي اين اداره تعامل خوبي جهت برنامه ريزي و ساماندهي دانش آموزان دارند.

شایان ذکراست: دانش آموزان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن می کنند.

ارسال نظرات