فرمانده سپاه سلماس از توزیع 2 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن سال نو خبر داد و گفت: این بسته‌ها مواد پروتئینی، شیرینجات و ... را شامل می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۵۴
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار سید کاظم میرکاظمی‌زاده فرمانده سپاه سلماس، امروز26 اسفند در آیین توزیع بسته‌های معیشتی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: همچنان که سپاه در تمام عرصه‌ها در خدمت ملت ایران اسلامی بوده است، در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان تعداد ۲  هزار بسته معیشتی بین اقشار بی‌بضاعت این شهرستان توزیع گردید.
وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی فوق توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در بین خانواده‌های نیازمندان محله‌ها توزیع شده است، ادامه داد: منبع موردنیاز در این زمینه از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و با مشارکت خیرین تامین شده است.

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده در این زمینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال بوده،  2 هزار خانواده از مزایای رزمایش فوق برخوردار شدند.
فرمانده سپاه سلماس به تهیه و توزیع، ۱۰ سری جهیزیه که از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی سپاه و مشارکت بسیجیان خیر سلماس تهیه شده است، اشاره کرد و گفت: در این جهیزیه‌ها اقلام اساسی و ضروری برای آغاز زندگی مشترک گنجانده شده است.

ارسال نظرات