خبرهای داغ:

فضای مجازی بهترین بستر برای روشنگری درباره دستاوردهای انقلاب است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: فضای مجازی بهترین بستر برای روشنگری درباره دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی ایران است، بنابراین باید از این فرصت حداکثر استفاده را بکنیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۷۹
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منو چهر مودبی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 26 اسفند، در جلسه هم‌اندیشی قرارگاه سایبری با اشاره به اهمیت فعالیت بسیجیان در فضای مجازی، گفت: امروز توجه به این مقوله یک امر ضروری و مهم است.

وی با بیان اینکه، دشمن به دنبال استفاده از فضای مجازی به نفع خود است، بنابراین ما نیز باید درراستای مالح ملی و حفظ منافع ملت ایران از این فرصت استفاده کنیم، گفت: باید از فرصتی که در فضای مجازی به دست آمده است، درراستای تبیین دستاوردهای متعدد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.
وی ضمن اشاره به اینکه، امروز دشمنان در فضای مجازی با تبلیغات دروغین به دنبال فریب مردم بوده و می‌خواهند یاس و ناامیدی را در جامعه ترویج دهند، گفت: پس مسئولیت ما در راستای مقابله با اقدامات دشمن بسیار سنگین است.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تاکید بر لزوم تلاش برای تحقق منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی، افزود: امیدوار هستیم، در فضای مجازی نیز دشمنان را مغلوب کرده و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم.
مودبی تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ شناختی به میدان آمده است و با این جنگ اذهان و افکار مردم  را نشانه گرفته است، می‌خواهد جوانان و نسل امروزی از مسیر انقلاب منحرف شوند که فضای مجازی یکی از ابزارهای آنان است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: در راستای مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان، بنا به توصیه مقام معظم رهبری باید به جهاد تبیین به ویژه در فضای مجازی توجه کرد.

ارسال نظرات