قابل‌توجه تبلیغات اسلامی استان ایلام؛
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرداول بیش از 10 ماه است که رئیس ندارد و امورات با یک نفر می‌چرخد.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۹۱
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵


به گزارش  خبرگزاری بسیج ، تبلیغات اسلامی از سازمان‌های مهم و تأثیرگذار در کشور است که رهبر معظم انقلاب همواره بر کارهای مهم و چشمگیر این سازمان بزرگ تأکید دارند.

اصلاح اندیشه جامعه یکی از نقش‌های تبلیغات اسلامی است و نقش این نهاد در فرهنگ‌سازی برای جامعه بسیار پررنگ است.

جهاد تبیین موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات مقام معظم رهبری بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و معظم له ابعاد مختلف آن را توصیف کرده است که نقش تبلیغات اسلامی در جهاد تبیین بسیار تأثیرگذار است.

متأسفانه، در طول سال‌های گذشته شاهد عدم ثبات مدیریت روحانیون تبلیغات اسلامی در چرداول هستیم که هر روحانی که به‌عنوان رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان بزرگ انتخاب شده بعد از چند ماه از این شهرستان رفته و بیشتر اوقات کارهای متعدد و متفاوت اداره توسط یک نفر نیروی اداری که نیرویی فعال و زحمتکش هست انجام می‌گیرد که این موضوع باعث تعجب خیلی از دلسوزان حوزه تبلیغات شده است.

اداره تبلیغات اسلامی چرداول رها شده است

رضا آزادی از شهروندان چرداولی گفت: آیا نبود یک روحانی به‌عنوان متولی امورات مهم تبلیغات اسلامی در چرداول موضوعی است که نیاز به رسیدگی دارد.

وی افزود: در مناسبت‌ها و برنامه‌های متعدد دینی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی، شورای اداری، شورای فرهنگ عمومی و... . غیبت رئیس و مجموعه اداری تبلیغات اسلامی باورپذیر نیست.

آزادی تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ به پایان رسیده و اتفاقاً ماه مبارک رمضان در ابتدای سال جدید قرار دارد و همچنان تبلیغات اسلامی چرداول بدون رئیس است و رتق‌وفتق امورات یک دستگاه دینی و مذهبی توسط یک نفر زیبنده نیست.

ارسال نظرات