خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه برای طرح های نوروزی 1402 گفت: رسانه نقش مهمی در عملیات های امدادی ایفا می‌کند و حضورش در حوادث بشردوستانه و دلسوزانه است.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۹۵
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  خوزستان؛ وحید شعبانی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: طرح های امداد و نجات نوروزی، ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و هلال رحمت از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر استان خوزستان در نوروز 1402 هستند.

 

او با بیان اینکه طرح ها از 24 اسفندماه 1401 آغاز و تا 15 فروردین 1402 مشغول به فعالیت هستند افزود: استقرار درمانگاه اضطراری در 4 منطقه عملیاتی دفاع مقدس، پست های ثابت و سیار امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی به مردم و مسافران به مقصد استان خوزستان خدمات رسانی خواهند کرد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال استان خوزستان با تقدیر از همراهی یکساله رسانه‌ها در یکسال گذشته با هلال احمر تصریح کرد: حضور رسانه‌ها کنار امدادگران در حوادث و انعکاس لحظه ای آن به جامعه در نوع خود بی نظیر و مصداق بارز فعالیت بشردوستانه است.

 

شعبانی تصریح کرد: انتشار به هنگام آمار و اطلاعات حوادث و بحران‌ها موثر و مخاطب را از پذیرش شایعات مصون می‌کند که باید از فعالان این حرفه نهایت تشکر و قدردانی را بعمل آورد

ارسال نظرات
پر بیننده ها