گرامیداشت روز مهندس در استان قم با حضور استاندار و فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع)

مراسم گرامیداشت روز مهندس با حضور جناب دکتر شاهچراغی استاندار قم، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مجلس، سردار کبیری‌پور جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، مدیران و مسئولین استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۵۷۴
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری استان قم، استاندار قم در این همایش با اشاره به هم‌افزایی بیشتر ادارات و سازمان‌ها برای حل مشکلات مردم تاکید کردند که از ظرفیت مهندسین و متخصصین نخبه استان هم در این زمینه بهره خواهیم برد.
در این مراسم، مهندس حسین نیکوکلام در خصوص تلاش‌های جامعه مهندسین در عرصه‌های عمرانی، معماری ، مسکن و کشاورزی سخنرانی نمود. وی درباره اجرای طرح‌های عمران روستا، معماری و شهرسازی اسلامی و... توضیحاتی را برای مدعوین حاضر در مراسم ارائه کرد. در ادامه مهندس مقومی رئیس نظام مهندسی ساختمان، مهندس خرمی رئیس نظام مهندسی کشاورزی و مهندس حسینی رئیس نظام مهندسی معدن خدمات و طرح های آینده این سازمان ها را تبیین نمودند. سپس از کارتابل الکترونیکی مالکِ نظام مهندسی ساختمان در این مراسم رونمایی گردید. حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصو لزوم ارائه خدمات دقیق تر و بروزتر نظام مهندسی استان تاکید کردند. وی از نقش و زحمات بسیج مهندسین عمران و معماری استان قم در حمایت و یاری مردم مناطق محروم ، بازسازی منازل محرومین و ... در استان تقدیر نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار