خبرهای داغ:

آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در استان فارس

طرح انتظامی-ترافیکی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲، با حضور مسئولان نظامی، انتظامی و کشوری، با برگزاری رژه یگان‌های نمونه مشارکت کننده در این طرح، در استان فارس آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۳۵
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، طرح انتظامی-ترافیکی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲، با حضور مسئولان نظامی، انتظامی و کشوری، با برگزاری رژه یگان‌های نمونه مشارکت کننده در این طرح، در استان فارس آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی فارس در حاشیه مراسم رژه یگان‌های عملیاتی نیروهای انتظامی، امدادی و ... و آغاز طرح انتظامی-ترافیکی در این استان با اشاره به آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۲، گفت: این طرح تا ۱۴ فروردین و در تمامی معابر درون و برون شهری اجرایی می شود.

سردار یوسف ملک‌زاده خاطرنشان کرد: استان فارس با توجه به داشتن جاذبه‌های فراوان گردشگری و همچنین آثار تاریخی، در تعطیلات نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی از جای جای نقاط کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: در این خصوص طرح انتظامی- ترافیکی در استان فارس از ۲۴ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس افزود: این طرح در حوزه پلیس راه از طریق ۲۲ پاسگاه پلیس راه، ۲ پایگاه جاده ای و روزانه بیش از ۱۹۰ تیم گشت و نزدیک به ۴۵۰ نیرو اجرایی خواهد شد.

ملک زاده افزود: در حوزه پلیس راهور نیز تعداد ۲۲ ایستگاه پلیس راهور، ۱۰۷ گشت خودرویی، ۱۱۲ گشت موتورسوار و روزانه ۵۹۰ نیرو بکارگیری خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مردم عزیز استان فارس لایق ارائه بهترین خدمات هستند و همه دستگاه ها و نهادهای مربوطه باید ضمن خدمت رسانی مطلوب به مردم در این خصوص، در راستای پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش آن با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

ملک زاده با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های موجود به نحو احسن در این راستا استفاده کرد، افزود: هر یک نفر با اقدامات خوب و جهادی خود می تواند از وقوع یک حادثه رانندگی جلوگیری و باعث نجات جان یک انسان شود که این موضوع بسیار ارشمند است.

وی از کلیه سازمان های مرتبط با امر ترافیک و امداد و نجات جاده ای که همکاری و تعامل بسیار مناسبی با پلیس داشتند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم با این تعامل و همکاری مناسب، شاهد کاهش حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان فارس باشیم.

در این مراسم، به تعدادی از اعضای وابسته پلیس راهور استان فارس لوح سپاس اهدا و از تلاش‌های آنان قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار