خبرهای داغ:
در جهت جذب و ترغیب بسیجیان به حضور در پایگاه و مشارکت در برنامه های بسیج، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، قرائت قرآن، دعا و نیایش به همت این پایگاه بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۷۴
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ در گفتگو با امام جماعت مسجد امام حسین(ع) گفتند با توجه به آخرین روزهای ماه شعبان و ورود به ماه قرآن و همزمان در شرف آغاز سال جدید برنامه جلسه قرآن اعضای پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) روستای سیدبابر در حمیدیه برگزار شد.

 

شیخ حسین حلفی بیان کرد: این جلسات قرآن با هدف ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و آشنایی بسیجیان با معانی و مفاهیم قرآنی به صورت مداوم در مسجد و منازل بسیجیان انجام می گیرد که خوشبختانه این برنامه به صورت مداوم برگزار و با استقبال گسترده نوجوانان و جوانان همراه بوده است.

او در این برنامه گفت: برگزاری این محافل برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی مهم‌ترین آنها هستند.

 

وی در ادامه افزود : با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می توانیم در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی بایستیم.

 

وی در پایان گفت: قرآن کتابی برای تمام عصرها و قرن ها از زمان نزول این کتاب مبارک تا آینده برای بشریت است و در تمام زمینه های زندگی بشری اعم از فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، اخلاقی، اقتصادی، معنویات و ... راهکار و برنامه مدون دارد که توجه به آیات الهی می تواند ما را به کمال سعادت و خوشبختی برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها