امام‌جمعه دهلران گفت: استعدادهای ویژه شهرستان دهلران به‌واسطه عدالت بودجه‌ای شکوفا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۳۷
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸


به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام‌جمعه دهلران در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار با تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تقارن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت یک فرصت ارزشمند است که می‌بایست شئون دینی این ماه رعایت شود.

وی با اشاره به نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب برای ضربه‌زدن به ایران اسلامی، گفت: در سالی که گذشت باتوجه‌به توطئه‌ها، فتنه‌های دشمن در قالب جنگ ترکیبی با هوشیاری مردم و مسئولان نظام نقشه دشمنان نقش‌برآب شد.

امام‌جمعه دهلران گفت: باتوجه‌به اتفاقات مثبت و اقدامات ارزشمند دولت در روزهای اخیر از توافق با عربستان و افتتاح چندین پروژه مهم و بزرگ امید را به جامعه تزریق کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار کرد: قدردان تمامی دستگاه‌هایی که در سالی که گذشت با زحمات و خدمات و تلاش‌های خود باعث شدند تا نظم شهری و کشوری چه در مرزها چه در شهرها برقرار شود هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایام پایانی سال فرصتی خوبی است تا مسئولین نقدی بر عملکرد خود داشته باشند، افزود: مسئولان گزارشی از اقدامات تحقق‌یافته خود در سالی که گذشت به مردم ارائه نمایند.

وی در ادامه گفت؛ از استاندار و مسئولین بودجه و اعتبارات استان و کشور انتظار داریم عدالت بودجه‌ای در حق شهرستان دهلران را اجرا کنند.

امام‌جمعه شهر دهلران اضافه کرد: شهرستان ویژه دهلران باتوجه‌به وسعت جغرافیایی و جمعیت فراوان بعد از مرکز استان ظرفیت‌های فراوانی دارد که به‌واسطه تحقق عدالت بودجه‌ای شاهد رشد و توسعه این شهرستان خواهیم بود.

ارسال نظرات