خبرهای داغ:
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در نشست خبری گفت: پذیرای هرگونه نقد منصفانه در حوزه ورزش و جوانان استان هستیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۵۸
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش وجوانان استان دیروز ۲۷ اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه ، بابیان نقش خبرنگاران در عرصه آگاهی واطلاع رسانی در جامعه گفت: خبرنگاران و رسانه ها می توانند باانتقاد منصفانه خود زمینه تحول در عرصه ورزش را فراهم کنند و ورزش استان را به سمت پیشرفت هدایت کنند.

حاتمی بااشاره به فعالیت چندماهه در اداره ورزش وجوانان استان گفت : از ابتدای مسئولیت خود با شعار خدمتگزاری به جامعه ورزش و مردم روی کار آمده ایم و در این مسیر تلاش خواهیم کرد.

وی افزود : درابتدای کار به دلیل مشکلات وموانع در برخی هیات های ورزشی باکمک همکاران با روسای هیات ها جلسات و نشست هایی برگزار کرده ایم و نقاط ضعف و قوت آنها بررسی وکارشناسی گردیدو به تعدادی از هیات هایی که عملکرد ضعیفی داشتن برنامه و راهکار داده شد و می بایست در پایان هرسه ماه عملکرد هیات خود را ارائه دهند و اگر هیاتی کم کار باشد برخورد و کارت زرد می گیرد و هیات های فعال و پرکار هم تشویق و تقویت می شوند.

وی با تاکید براینکه همه برای رشد و ارتقاء ورزش کرمانشاه باید تلاش کنند گفت: در حوزه ورزش عقب ماندگی هایی داریم وباید دست به دست هم دهیم و با کمک همدیگر بتوانیم ورزش کرمانشاه را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

حاتمی در پایان سخنانش افزود: نقد سازنده می تواند عاملی برای رشد وپیشرفت در هر حوزه ای باشد و اداره ورزش وجوانان از نقدهای سازنده استقبال میکند وپذیرای هرگونه نقد منصفانه هستیم وبرای حل مشکلات وموانع ورزش استان نیاز به همفکری وحمایت اصحاب رسانه داریم.

 

خبر: حسن جاهد

ارسال نظرات