خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق (ع) آبیک ؛

راهیان نور بهترین فرصت جهاد تببین و روشنگری است.  

صادق پور گفت : راهیان نور قرارگاه بزرگ تبیین است که جهاد بزرگ ملت ایران و آیینه تمام نمای ایثار و مقاومت ملت و تبلور غیرت دینی و انقلابی مردم است .
کد خبر: ۹۴۹۹۷۵۹
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

قزوین _به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،  سرهنگ صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) آبیک در مراسم بدرقه راهیان نور اظهار گفت:سرزمین‌های نور دانشگاه بزرگ انسان‌سازی است و نسل جدید می‌تواند با حضور در این سرزمین‌ها الگوهای واقعی را بشناسد و مسیر درست را به خوبی انتخاب کند.

فرمانده سپاه امام صادق در ادامه افزود: اردوهای راهیان نور یکی از بسترهای مهم برای تحقق جهاد تبیین است و می‌توان گفت راهیان نور قرارگاه بزرگ تبیین است که جهاد بزرگ ملت ایران و آیینه تمام نمای ایثار و مقاومت ملت و تبلور غیرت دینی و انقلابی مردم را به جوانان نشان می‌دهد و می‌تواند آنها را به‌درستی برای آینده انقلاب تربیت کند.

سرهنگ صادق پور در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از کارکردهای مهم اردوهای راهیان نور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است و تا زمانی که این فرهنگ ناب و ارزشمند در جامعه و بین نسل جدید زنده و پویا باشد توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند اثر داشته باشد .

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) با اشاره به شروع اعزام اردوهای راهیان نور در صبح امروز بیان کرد: امروز نیز در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در این راستا بیش از ۳۰۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .

 

انتهای پیام : ۱۰۰۷

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار