خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجراستان فارس:

مشکل‌ترین عملیات‌ها توسط رزمندگان عشایر انجام می‌گرفت

یادواره ۴ شهید پایگاه سردارشهید هاشمی خواه با حضور عشایر ولایت مدار بخش جره و بالاده، مسئولین ادارات بخش و شهرستان، و فرمانده لشکر ۱۹ فجر در روستای میدانک بخش جره وبالاده برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۶۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره 4شهید پایگاه سردارشهید هاشمی خواه با حضور عشایر ولایت مدار بخش جره وبالاده، مسئولین ادارات بخش و شهرستان، امام جمعه محترم شهرستان کازرون، جانشین محترم سپاه عشایر فارس وحضور ارزشمند یادگار هشت سال دفاع مقدس وفرمانده لشکر مردم پایه 19فجر استان فارس سردار قنبری در روستای میدانک بخش جره وبالاده برگزار شد.

سردار قنبری در این آیین گفت: امام خمینی (ره) با تأسی از قیام سیدالشهدا انقلاب ما را رهبری کرد و شهدا با بصیرت و آگاهی به رهبری امام لبیک گفتند و راه حق را انتخاب کردند و در این راه تا پای جان ایستادند و اجازه ندادند کوچکترین تجاوزی به خاک ون اموس کشورمان شود.

فرمانده لشکر عملیاتی 19فجراستان فارس در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به سخنان امامین انقلاب در مورد عشایر گفت: امام خمینی(ره) عشایر را ذخایر انقلاب و امام خامنه ای (مدظله العالی ) عشایر را وفاداران واقعی انقلاب نامیدند و این سخنان را مادر واقعیت مشاهده کردیم که درجبهه جنگ رزمندگان و سردارن عشایر از وفادارترین نیروها بودند و مشکل ترین عملیات ها توسط رزمندگان عشایر انجام میگرفت.

سردار قنبری در ادامه سخنان خود با ذکر خاطره ای ازشهدا خطاب به نسل جوان و خواهران گرامی گفت: شهدا برای اینکه چادر از سر زنان سرزمینمان نیفتد، جان دادند و برای عمل به دین اسلام ذره ای تردید نداشتند چون دین اسلام و مذهب شیعه بیشترین ارزش را برای زنان قائل شده است و امروز شما جوانان باید اگاه شوید که شعارهای دشمنان ما درمورد آزادی زنان دروغ است وآنها به دنبال استفاده ابزاری از زنان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار