خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه بسطام گفت: حدود ششصد میلیون ریال وجه نقد و غیر نقدی جمع آوری شده که آماده توزیع بین نیازمندان و فقرا در آستانه سال نو می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۸۴
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

تهیه و توزیع ۶۰۰ میلیون ریال کالا به نیازمندان بسطامبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید علی رضوی نسب امام جمعه بخش بسطام در خطبه‌های آخرین نماز جمعه ماه شعبان به میزبانی مصلی نماز آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) شهر بسطام، ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه رمضان به تشریح برکات این ماه مبارک پرداخت.
رضوی نسب ادامه داد: از همه خادمین مساجد انتظار می‌رود که در این روز‌های پایانی ماه شعبان، مساجد را برای ورود به این ماه پر از خیر و برکت آراسته نمایند.
وی گفت: چنان که ماه شعبان «شهر نبوّت و رسالت» است، رمضان «شهر الله» یعنی ماه خداوند سبحان است؛ این ماه از دیگر ماه‌ها افضل و برتر است و خدا فضیلت آن را تعیین فرموده است. همان‌طور که انسان با تقوا و پرهیزکار پیش خدا گرامی‌تر است، ماهی که برکت و رحمت و مغفرت آن بیشتر باشد برتر است و خدا در این ماه همراه با برکت، رحمت و مغفرت به شما روی کرده است، به استقبالش بروید و آماده باشید تا آن را درست درک کنید.
رضوی نسب در بخش دیگری از سخنان خود به توافق اخیر عربستان و جمهوری اسلامی ایران که به واسطه کشور چین انجام شده اشاره کرده و اظهار کرد: این توافق که موجب حیرت بسیاری از کشور‌ها شده، به نفع کل کشور‌های منطقه و ممالک اسلامی و غرب آسیا است.
امام جمعه بسطام افزود: برکات توافق این دو کشور که در همسایگی هم هستند، در آینده همه کشور‌های منطقه را شامل شده و می‌تواند بستری مناسب برای شکل گیری اتحادیه کشور‌های اسلامی باشد.
وی گفت: عصبانیت و ناراحتی رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و ناخرسندی ایالات متحده آمریکا از این توافق بیانگر آن است که این توافق می‌تواند ثمرات خوبی برای طرفین به دنبال داشته باشد و امنیت و اقتصاد کشور‌های طرف توافق را تامین نموده و بهبود ببخشد.
رضوی نسب در انتها با تبریک سال نو شمسی و تقدیر از جوانانی که سنت حسنه شالی نو_مالی نو را در بسطام احیا کردند، گفت: حدود ششصد میلیون ریال وجه نقد و غیر نقدی جمع آوری شده که آماده توزیع بین نیازمندان و فقرا در آستانه سال نو می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها