خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور؛

خود باوری و تقویت اقتصاد خرد، از اهداف برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در بازدید از نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی بیان داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و برای حمایت از مشاغل خرد و خانگی نمایشگاه بسیج سازندگی سپاه برپا شده تا کارآفرینان تولیدات خود را در رقابت با بازار قرار دهند و مورد حمایت قرارگیرند.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۸۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهوار؛ 

 

سردار شاهوار پور در حاشیه بازدید از نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه برپایی این دست نمایشگاه ها برای تشویق کارگاه های خانگی و مشاغلی که مغفول مانده و‌باید به جامعه معرفی شوند صورت گرفته عنوان کرد: در راستای اقدامات اقتصاد مقاومتی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی بسیج سازندگی تلاش کرده تا کارآفرینان بتوانند تولیدات مناسبی در رقابت با بازار داشته باشند.

 

وی ادامه داد: برای تقویت کارگاه ها ی مشاغل خرد و خانگی و ماندگاری تولیدات این افراد، نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شده که انواع اقسام تولیدات انواع لباس، گل و گیاه، صنایع تزیینی با نقش و نگارهایی که هنرمندان ما ساخته اند به نمایش عموم گذاشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه هنر هنرمندانه و زیبایی را می توان در بطن آثار این تولید کنندگان دید گفت: اگر ریز در جزییات کارهای نمایشگاه بشویم کارهایی که با حس هنرمندانه تولید کردند و به زیبایی های این هنر پی می‌بریم که یک کار بومی و هنر دستی خوب در خانه تهیه کرده اند.

 

۱

 

سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه از نمایشگاه استقبال شده ولی نیاز به توجه بیشتر هست گفت: مردم ببینند خرید کنند و تشویق کنند که کارهای خانگی توسعه پیدا کنند،کارهای خانگی هم می تواند تولید درآمد کند هم میتواند اشتغال خوبی برای خانواده ها داشته باشد.

 

وی افزود: با پشتیبانی هایی که باید صورت بگیرد، همه دستگاه ها باید پای کار باشند در سال پیش رو کار به صورت گسترده تر با تبلیغات بیشتر با کمک صداوسیما، فضای مجازی و همه کسانی که اعتقاد به حمایت از کارهای خانگی و تولیدکنندگان کوچک دارند انجام شود که این مشاغل پایدار شوند.

 

 

وی ادامه داد: از استان های مختلف آمدند از سیستان و بلوچستان، شیراز و... و صنعت خود را ارایه دادند امید داریم که با حضور شهروندان مردم خوب اهواز ‌و‌دیگر شهرها با خرید از این عزیزان تولید کنندگان تشویق و تولیدات شان دیده و خریداری شود تا اقتصاد خرد و خانگی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی تقویت شود این از جمله کارهایی است که بسیج سازندگی سپاه محکم دنبال می کند و تلاش می شود برای خود باوری و تقویت اقتصاد درون زا کارهای بزرگی انجام شود.

 

 

سرهنگ سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان  

با تبریک پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان در حاشیه نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی عنوان کردذ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که برای حمایت از مشاغل خانگی در نمایشگاه بین المللی تشکیل شده، از ۱۷ استان حضور فعال دارند همچنین تمامی شهرهای خوزستان غرفه داران مشاغل خانگی حمایت شدندو شرکت کردند 

 

 

سرهنگ موسوی اظهار کرد: در طول سال به افرادی که حرفه ای دارند و می توانند یک شغل خانگی را راه اندازی کنند اعتبارات، مجوز و آموزش لازم داده میشود و یک هفته در سال نمایشگاه برگزار می شود البته نمایشگاه های محلی در شهرستان ها هم به مناسبت های مختلف برگزار می شود تا محصولات خود را به نمایش و فروش بگذارند.

وی افزود: برای تداوم این اقدامات تصمیم داریم تا نمایشگاه های فصلی راه اندازی کنیم اکنون بسترهای این نمایشگاه ها موجود نیست ولی به سمتی می رویم تا نمایشگاه های فصلی را راه اندازی کنیم تا بتوانیم کارآفرینان مشاغل خانگی که برخی ها خانه دارهای بی بضاعت هستند را حمایت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار