خبرهای داغ:
مدیرعامل هلدینگ توسعه مسکن تهران؛

برج تجارت قزوین افتتاح شد

به مناسبت روز شهردار در مراسمی با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، نمایندگان مجلس و شهردار، برج تجارت در قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۹۶
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج ، به مناسبت روز شهردار در مراسمی با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، سعیدی کیا رئیس اسبق بنیاد، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، صباغی شهردار، علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان، رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برج تجارت قزوین افتتاح شد.

حسن قلی نواز مدیرعامل هلدینگ توسعه مسکن تهران در خصوص مشخصات این برج گفت: این برج به ارتفاع 125 متر در 28 طبق سازه ای احداث شده و دارای 114 واحد تجاری در 5 طبقه، جمعا به مساحت 13 هزار و 700 متر مربع، 74 واحد اداری در 13 طبقه به مساحت 9800 مترمربع و 47 واحد مسکونی و اقامتی در 12 طبقه به مساحت 5300 متر مربع است.

وی افزود: برج تجارت قزوین همچنین دارای یک رستوران در طبقه هفدهم به مساحت 435 مترمربع، دو واحد تالار پذیرایی در طبقات 21 و 22 به مساحت 788 مترمربع و 555 باب پارکینگ در 4 طبقه و 180 انباری است.

قلی نواز تصریح کرد: این مجموعه زیبا دارای یک واحد هایپر مارکت به مساحت 3500 مترمربع ، فود کوت و تالارهای پذیرایی و رستوران با چشم اندازی بی نظیر در شهر قزوین است.

وی یادآورشد: ساختمان مدرن برج تجارت قزوین از مجهزترین موتورخانه مرکز در غرب کشور برخوردار است و 19 دستگاه آسانسور مدرن، دو دستگاه رمپ ترولی، دو دستگاه کلایمر و یک دستگاه مونوریل از دیگر تجهیزات این برج تجاری، اداری و مسکونی است.

با افتتاح این برج یکی از زیباترین مجموعه های تجاری، اداری و مسکونی مدرن و استاندارد کشور در قزوین ایجاد شده است.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار