نخستین سالن تیراندازی تفنگ بادی در گچساران افتتاح شد

نخستین سالن تیراندازی تفنگ بادی در گچساران با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۲۳
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه گچساران در آیین افتتاحیه این باشگاه اظهار کرد: توجه ویژه به ورزش بخصوص برای جوانان و نوجوانان بسبار مهم است که هر دستگاهی باید از آن حمایت کند.
وی افزود: در سپاه ناحیه گچساران اقدامات خوبی باوهنکاری تربیت بدنی انجام شده است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه جاددارد از زحمات دایر کننده این سالن تقدیر و تشکر کرد،ادامه داد: باید برای مدرن تر کردن این سالن تسهیلات مورد نیاز پرداخت شود‌.
مهرداد گرانمایه، رئیس هیئت تیراندازی گچساران نیز گفت: تیراندازی ورزشی است که در قرآن و احادیث به آن تأکید شده است، این رشته پرهیجان ورزشی ظرفیت‌های بالایی را نیز در بخش زنان و مردان دارد.
وی افزود: برخی رشته‌های ورزشی به یک دوره سنی محدود است اما تیراندازی جامعیت بیشتری دارد و برای اوقات فراغت و سلامتی نیز بسیار مفید است و امیدواریم با افتتاح این سالن شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای تیراندازی در این شهرستان باشیم.
گرانمایه اظهار کرد: باید توجه کرد که سالن تیراندازی «شهید پردال» گچساران اولین سالن استاندارد برای عموم مردم است که با دارا بودن 9 خط (سیبل کش اتوماتیک) ایستاده تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر در فضایی به وسعت 200 مترمربع احداث‌شده است.
رئیس هیئت تیراندازی گچساران تصریح کرد: این باشگاه با هزینه شخصی راه اندازی و به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی پارسا افتتاح شد.
وی افزود: سالن فوق مزین بنام طلبه شهید مرتضی پردال می باشد و در آیین افتتاح از خانواده شهید پردال تجلیل بعمل آمد.
گرانمایه اظهار کرد: استفاده از سالن فوق برای عموم و کلیه رده های سنی آزاد می باشد و هم استانی های عزیز از جمله آقایان و بانوان به صورت روزانه می توانند از خدمات سالن فوق استفاده کنند. لازم بذکر می باشد که در سالن فوق کلاس های دارت نیز برگزار می شود.
انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار