خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جذب ۱۰۰ درصد اعتبار‌های ملی برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در حوزه ساخت راه‌های روستایی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۳۲
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد جولانژاد صنعت حمل و نقل را پیش نیاز توسعه اقتصاد ملی دانست و گفت: ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل از لحاظ تعمیر و نگهداری راه ها، شریان‌های توسعه اقتصادی در کشور محسوب می‌شود.

 

 

وی به اختصاص یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در حوزه ساخت راه‌های روستایی خوزستان اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ درصد این اعتبار‌ها برای اجرای طرح‌های مربوط جذب شده است.

 

آقای جولانژاد کمبود راه‌های کشور را عامل ایجاد اختلال در تردد در جاده‌ها عنوان کرد و ادامه داد: تردد در راه‌های خوزستان به دلیل سفر کاروان‌های راهیان نور، سفر‌های تابستانه، اربعین حسینی، طرح زمستانه و سفر‌های نوروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان به تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار از محل اعتبار ملی اشاره و اضافه کرد: عمده این اعتبار‌ها در حوزه راهداری و نگهداری راه‌ها شامل؛ بیش از ۴۴۰ کیلومتر انواع نگهداری راه در استان هزینه شده است.

 

به گفته این مقام مسئول؛ برای تسهیل سطح دسترسی کاربران جاده ای، ۸۲ کیلومتر لایه حفاظتی راه اجرا شده است.

 

آقای جولانژاد می‌گوید: تامین نشدن منابع مالی و سرقت علائم و تجهیزات ترافیکی با توجه به افزایش هزینه‌ها از جمله چالش‌های پیش‌رو این اداره کل برای حفظ و نگهداری راه‌ها هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها