فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در نشستی با نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این استان با موضوع عملکرد مسئولین و چالش‌ها و ناهنجاری‌های پیش روی استان بوشهر گفت: اقدامات بازدارندگی مانع از محقق شدن اهداف دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۵۱
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در این نشست با اشاره به اقدامات بازدارندگی در مقابل تحرکات دشمنان در زمینه‌های مختلف افزود: مسئولین باید با به‌کارگیری عملکرد‌های بازدارندگی سدی در مقابل اقدامات مخرب دشمنان جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف به ویژه جنگ رسانه‌ای آن‌ها باشند.
مسئول نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به چگونگی جلوگیری از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور افزود: شایسته است مسئولین فرهنگی با اتحاد و یکپارچگی خود هرچه زودتر در جهت جلوگیری و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور طرح‌هایی را مطرح کرده و آن‌ها را اجرا کنند.
سرهنگ خضر فقیه حل شدن مسائل اساسی کشور را زمینه ساز ایجاد آرامش در جامعه دانست و اظهار کرد: مسائلی مانند معیشت، مسکن، بهداشت و درمان و اشتغال از لازمه‌های جدی هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و با اجرایی کردن این مهم آرامش در جامعه حکم‌فرما می‌شود.
این مسئول در پایان با اشاره به مسئله عفاف و حجاب در کشور اذعان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با نقشه‌های شومی که در سر می‌پرورانند قصد دارند وضعیت عفاف و حجاب را در جامعه کمرنگ کنند به همین دلیل شایسته است مسئولین با اهتمامی ویژه‌تر از قبل در خصوص پایداری این مهم در جامعه تلاش کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات