خبرهای داغ:
همدان-مسئول پایگاه سیدالشهدا لالجین از آغاز به کار گروه سرود نورالمهدی فاطمیون به همت تشکیلات مردمی فاطمیون پایگاه سیدالشهدا(ع) لالجین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۵۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

محمد ترابی مؤدب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «ما امروز به سرود احتیاج داریم؛ سرود یک نیازی است، به نظر من سرود یک نوعی از شعر بسیار پرتأثیر است، اثرگذار است»،  گفت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی‌هایی برای تشکیل گروه سرود نورالمهدی فاطمیون به همت تشکیلات مردمی فاطمیون پایگاه سیدالشهدا(ع) لالجین انجام شده است تا با توجه به اصل اثرگذاری اجرای سرود با انتخاب متن قوی در راستای گسترش دادن معارف و فرهنگ‌سازی در جامعه نقشی ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: در راستای شکل‌گیری گروه سرود نورالمهدی فاطمیون جلسه‌ای با حضورنوجوانان متقاضی عضویت برگزار شد، حاضرین پیرامون چگونگی فعالیت گروه سرود به هم اندیشی و تبادل نظر پرداختند و بر توجه به اصل اثرگذاری با اجرای زنده وانتخاب متن قوی را مورد تاکیدات قرار دادند.

مسئول پایگاه سیدالشهدا لالجین افزود: در همین راستا نشست هم اندیشی مسئولان تشکیلات مردمی فاطمیون بامسؤل جبهه فرهنگی «ماح» استان همدان پیرامون شکل گیری شعبه لالجین برگزار و محمد زیادی به عنوان مسؤل ماح (ملت امام حسین) شهر لالجین انتخاب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات