خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین توکلی؛

استفاده از ظرفیت های بومی و اقلیمی در مقابله با هجمه های اقتصادی و تحریمی دشمن

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت:ایستادگی در مقابله مکر دشمنان، مقاومت و پایداری و استفاده از ظرفیت های بومی و اقلیمی موجود در استان می تواند تمامی هجمه های اقتصادی و تحریمی دشمنان را پشت سر بگذارد و کشورمان را بر قله های افتخار برساند.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۶۲
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ حجت الاسلام و المسلمین توکلی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در حاشیه نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی و در قرارگاه رسانه ای بسیج رسانه و بسیج سازندگی گفت: به عقیده بنده ۲ مولفه نمایش صبر و بصیرت از مهمترین علل راه اندازی نمایشگاه شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی است و قطعا امروز اگر شاهد حضور عزیزان در نمایشگاه فوق هستیم بدلیل اعتبار مقاومت مردم در ۴۰ سال گذشته و به ثمر رسیدن خون شهدا است.

 

 

وی ادامه داد: از این رو ایستادگی در مقابله مکر دشمنان، مقاومت و پایداری و استفاده از ظرفیت های بومی و اقلیمی موجود در استان می تواند تمامی هجمه های اقتصادی و تحریمی دشمنان را پشت سر بگذارد و کشورمان را بر قله های افتخار برساند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر ( عج) استان خوزستان گفت: بی شک دشمنان وقتی چنین حمایتی از دولت و نظام را می بینند، سعی دارند با اعمال فشارهای مختلف و کوچک کردن سفره های مردم به واسطه تحریم های اقتصادی باعث نارضایتی و بی اعتمادی نسبت به مسئولین و نظام شوند، از این رو معتقدم نمایشگاه فوق و حضور بسیجیان و بالفعل درآوردن ظرفیت ها و مدیریت داشته هایمان می تواند تمامی این مکر و حیله دشمنان را عقب براند.

 

توکلی گفت: در پرتو اقتصاد مقاومتی دو اتفاق عظیم برای کشورمان رخ داده است، ابتدا عزت ملی و سپس ذلت اقتصاد غرب، اما می طلبد برای موفقیت های بیشتر به پژوهش، استفاده از شرکت های دانش بنیان، جوانان متعهد و انقلابی توجه ویژه ای داشت.

 

وی اضافه کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و بر دلها و قلب ها نفوذ کرده است و انتظار می رود، با فعالیت های فرهنگی و آموزشی در موضوع عفاف و حجاب هم وارد شد و مانع از استفاده ابزاری کشورهای فرصت طلب از نام مقدسی به نام زن شد، زیرا زن در کشور ما اکنون مدیر است، معلم است، خلبان است، پرورش دهنده است و تربیت نسل آینده را بر عهده دارد و بنیان و کانون خانواده بر اساس زن اداره می شود./

ارسال نظرات
پر بیننده ها