خبرهای داغ:

یادمان‌های شهدا در دشت آزادگان، پذیرای کاروان های راهیان نور و مهمانان نوروزی

فرماندار دشت آزادگان از آمادگی یادمان‌های شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۶۴
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حمید سیلاوی به بازدید از یادمان‌ها و ایستگاه‌های خدماتی مستقر در ورودی شهر‌های دشت آزادگان به منظور بررسی چگونگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد گفت: نشست‌هایی در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی و زائران یادمان‌های شهدا برگزار و شرح وظایف کمیته‌های نوروزی برای آماده سازی شهر‌ها و مکان‌های زیارتی مشخص شده است.یادمان‌های شهدا در دشت آزادگان، پذیرای مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور

 

وی افزود: وظایف به همه دستگاه‌ها و مجموعه شهرداری‌های دشت آزادگان ابلاغ شده و بازدید میدانی از اداره‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نیز در ایام نوروز به صورت منظم انجام می‌شود.

 

سیلاوی ادامه داد: با برنامه ریزی‌ها انجام شده، تلاش می‌کنیم در ایام نوروز ظرفیت‌های گردشگری در حوزه دفاع مقدس، فرهنگی و اماکن گردشگری را به مهمانان نوروزی معرفی کنیم.

 

فرماندار دشت آزادگان می‌گوید: با هماهنگی اداره منابع طبیعی جهت تامین نهال و افزایش فضای سبز کار‌های خوبی صورت گرفته که امیدواریم در این خصوص هم بتوانیم گام موثری برداریم.

شهرستان دشت آزادگان با مرکزیت شهر سوسنگرد با جمعیتی بیش از ۲۵۰ هزار نفر در غرب خوزستان قرار دارد و هر ساله از شهرستان‌های مورد هدف کاروان‌های راهیان نور برای بازدید از مناطق و یادمان‌های دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار