رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ثبت 103 میلیون تردد تا چهارمین روز از سفرهای نوروزی خبر داد
کد خبر: ۹۴۹۹۹۳۸
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار "سیدکمال هادیانفر" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ظهر روز گذشته طی بازدید از عوارضی تهران _ قم اظهار داشت: ما تا امروز که در چهارمین روز از سفرهای نوروزی قرار داریم، حدود 103 میلیون تردد به ثبت رسیده است.

وی افزود: ترددهای بین استانی 8 درصد افزایش داشته و در کل تردهای بین شهری و استانی بیش از 19 درصد افزایش سفرها را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به آمار تصادفات سفرهای نوروزی بیان داشت: متاسفانه تا چهارمین روز از سفرهای نوروزی بیش از 171 نفر از هموطنانمان را براثر تصادفات رانندگی از دست دادیم و بیش از 4 هزار نفر نیز محروح و مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه بستن کمربند ایمنی الزام و تکلیف قانونی است، افزود: بیشترین علل تصادفات مربوط به سرعت و سبقت غیر مجاز بوده است.

سردار هادیانفر تصریح کرد: متاسفانه 25 درصداز تصادفات مربوط به واژگونی است که دلیل آن نیز، خستگی و خواب آلودگی و همچنین عدم توجه به جلو است.

رئیس پلیس راهور فراجا توصیه کرد: خواهشی که از هموطنان عزیز داریم این است که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، روزهای شاد و خرامان خود را به تلخ کامی تبدیل نکنند.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات