پیام تبریک نوروزیِ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام

سردار علی محمد اکبری با صدور پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان گفت: آینده درخشان پیش روی ملت بزرگ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۲۰
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  متن پیام تبریک فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« یا مقلّب القلوب والابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار،یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال »

سالی که هماره معنوی خواهد بود

سرشار نگاه علوی خواهد بود

وقتی که تقارن است با ماه خدا

نوروز جدید مهدوی خواهد بود

در این ایام نورانی تقارن بهار طبیعت با بهار جان فزای قرآن و ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفته و  فرارسیدن سال « مهار تورم، رشد تولید» را محضر  آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سال 1401 را با جلوه هایی بی نظیر از حماسه آفرینی رزمندگان و بسیجیان و مردم عزیزمان در عرصه های گوناگون دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های انسانی و اسلامی در مقابله با فتنه انگیزی دشمنان و همچنین راهپیمایی های دشمن شکن 13 آبان و 22بهمن، تشییع باشکوه پیکرمطهر شهدای گمنام دفاع مقدس و شهیدان میدان امنیت، کمک و خدمت رسانی به گرفتاران در سیل و برف و ... پشت سر گذاشتیم، که همه و همه امید بخش و راهگشا بود.

 

 سال جدید را هم با تکیه بر عنایات ذات اقدس الهی و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای، با پشتوانه‌های عظیم حمایت مردمی و توانمندی های دفاعی بومی آغاز می کنیم و امید و اطمینان داریم که به حول و قوه الهی و با همت والای دلسوزان انقلاب و وحدت و انسجام ملی،  آینده درخشان پیش روی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن تشکر از زحمات خالصانه تمامی رزمندگان عزیز استان چهارمحال و بختیاری، امیدوارم سال جدید به لطف حضرت حق و عنایت  امیر المومنین حضرت علی علیه السلام،  سالی پر از خیر و برکت و سلامتی برای همه شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان باشد و خداوند متعال همه ما را بر انجام وظایف و مسئولیت هایمان موفق بدارد. ان شاء الله.

سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات