خبرهای داغ:
یک زوج جوان نه فقط جشن عقدشان را کنار قبور شهدای گمنام برازجان برگزار کردند بلکه به شلمچه آمده‌اند تا ماهشان عسل شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۴۶
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ، شلمچه محل شهادت عموی «فرشته همعنان‌فرد »۱۹ ساله است. او آمده بود تا از عموی شهیدش اجازه بگیرد و زندگی متأهلی خودش را از اینجا آغاز کند.

 

مراسم عقد این زوج جوان در کنار قبور شهدای گمنام شهرستان دشتستان، برازجان برگزار شده بود و حالا شلمچه این قطعه آسمانی از خاک کشورمان محلی برای آغاز زندگی متأهلی فرشته و داوود شد.

 

فرشته همعنان‌فرد گفت: در صدد برگزاری مراسم عروسی‌مان بودیم که «عمو نامدار» به خواب همسرم آمد و به او گفته بود همدیگر را در مشهد می‌بینیم، ما هم تصمیم گرفتیم برای دیدنش به شلمچه نقطه آسمانی شدنش بیایم.

 

وی افزود: سختی مسیر ۶ ساعته را به‌جان خریدیم و با تعدادی از اقوام راهی این خاک شدیم چرا که از وقتی یادم می‌آید، محبتش در دلم بود و یادش به من آرامش می‌داد.

 

‌همعنان‌فرد بیان کرد: شهدا دردانه‌های این عالم‌اند، اولیایی که نزد خداوند آبرودار هستند از آن‌ها در این لحظات سرنوشت ساز زندگی‌ام می‌خواهم همه زوج‌های جوان خوشبخت و عاقبت بخیر بشوند و در این مسیر پر پیچ‌وخم زندگی ما رو تنها نگذارند.

 

وی به هم سن و سال‌هایش توصیه کرد: زندگی را با تشریفات خارج از قاعده به خود و همسرانشان سخت نکنند چون زیبایی در سادگی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها