خادم الشهدای اردوگاه شهید بلباسی درگفتگو با بسیج:
ساری-خادم الشهدای اردوگاه شهید بلباسی با تاکید بر اینکه شهدا از تمام هرچه داشتند، گذشتند و به درجه شهادت رسیدند و ما مدیون شهدا هستیم،گفت: هر جا شهدا باشند خدا را می‌توان پیدا کرد.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۷۱
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

هر جا شهدا باشند خدا را می‌توان پیدا کرد

خبرگزاری بسیج،ارمیا دانش پور خادم الشهدایی که از شهرستان قائمشهر  در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر مشغول به خدمت به زائرین است، در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور با اشاره به اینکه دومین سالی است که به عنوان  خادم الشهدا به منطقه می آید، گفت: اردوگاه شهید بلباسی فقط اردوگاه نیست، اینجا کارخانه انسان سازی است و اینجا آمدیم تا تزکیه نفس داشته باشیم.

دانش پور با بیان اینکه  حس و حال این اردوگاه را نمی‌شود با هیچ جایی عوض کرد، افزود: یکی از اصولی‌ترین چیز‌ها که من را به این اردوگاه جذب کرد، اسم اردوگاه است که به نام شهید بلباسی است. شهید بلباسی یکی از خادمین پرافتخار بود و در خادمی سرلوحه خودم قرار می‌دهم.

این خادم الشهدای جوام در ادامه با تصریح بر اینکه هر کاری که در این مکان انجام شد با اذن و اراده خدا بوده است، اضافه کرد: هر کاری که در توان داریم انجام می‌دهیم از کارگری گرفته تا نظافت محوطه.

دانش پور با بیان اینکه  همه کارها در اینجا دلی انجام می شود، خاطرنشان کرد: شیرین‌ترین و با لذت‌ترین بخش خادمی آنجاست که می‌گویند سال دیگر هم می‌توانی بیای.

خادم الشهدای اردوگاه شهید بلباسی در ادامه با تاکید بر اینکه  شهدا از تمام هرچه داشتند، گذشتند و به درجه شهادت رسیدند و ما مدیون شهدا هستیم،گفت:اینجا می‌توان خدا را پیدا کرد و محلی برای وصل عاشق و معشوق الهی است و هر جا شهدا باشند خدا را می‌توان پیدا کرد.

دانش‌پور با بیان اینکه خادم بودن را بیشتر دوست دارم ، افزود: به گفته شهید بلباسی خادم بودن یعنی خود را ندیدن و دیگران را دیدن .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها