سردار میرشکار:

نهضت وصیت نامه خوانی شهدا راه اندازی شود

ساری-سردار میرشکار با تاکید بر اینکه زائران شهدا بعد از سفر و زیارت کربلای ایران ، با راه اندازی نهضت وصیت نامه خوانی شهدا راه شهدا را ادامه دهند، افزود: تنها در این صورت است که نتیجه حضور زائرین در این سرزمین نور مشخص می شود و ارزشمند است.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۹۱
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

با راه اندازی نهضت وصیت نامه خوانی شهدا

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار علیجان میرشکار فرمانده اسبق لشگر ویژه ۲۵ کربلا مازندران در ویژه برنامه شب نشینی در بهشت که با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر برگزار شد با بیان اینکه شهدا از همه داشته های خود، خانواده، زندگی ، قدرت ،شهرت، ثروت و از جان ارزشمند خود گذشتند تا تنها نظام اسلامی جهان از دست نرود گفت: نظام اسلامی تا کنون در مقابل ابرقدرت های جهانی به ویژه استکبار جهانی آمریکا با قدرت ایستاد.

سردار میرشکار با تاکید بر اینکه  زائران شهدا  بعد از سفر و زیارت کربلای ایران ، با راه اندازی نهضت وصیت نامه خوانی شهدا راه شهدا را ادامه دهند، افزود: تنها در این صورت است که نتیجه حضور زائرین در این سرزمین نور مشخص می شود و ارزشمند است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه  امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مسیر را نشان دادند و شهدا در مسیر قرار گرفتند و ادامه دادند تا در راه آرمان های خود به مقام والای شهادت که بالا ترین مقام نزد خداوند است رسیدند، اضافه کرد: زائراین شهدا  هم باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و نسل های آینده را هم به این مسیر هدایت کنند.

با راه اندازی نهضت وصیت نامه خوانی شهدا

سردار میرشکار با تصریح بر اینکه  باید واقعیت های جنگ نابرابر هشت ساله  را برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان بازگو و تبیین کرد،گفت: نباید احازه داد دشمنان جنگ را تحریف شده و غیر واقعی به جوانان و نوجوانان ما تفهیم کنند.

فرمانده اسبق لشگر ویژه ۲۵ کربلا مازندران گریزی هم به شهید محمد بلباسی و شهید حسین کابلی زد و گفت:  کسی که شناخت واقعی از شهدا باشد در مسیر شهدا قرار  میگیرد.

سردار میرشکار در ادامه با بیان اینکه زائرانی که در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی قدم می گذارند باید بدانند از سوی شهدا دعوت شدند و با حضور قلب در این مکان مقدس حضور دارند ، خاطرنشان کرد:  این مکان آرامش و شادی واقعی در دل و جان احساس و مشاهده می شود چون شهدا با نیت پاک و بدون چشمداشتی به فرمان امام (ره) به این مناطق اعزام شدند و تعداد زیادی از آنها به شهادت رسیدند تعدادی جانباز و نیز تعدادی اسیر شدند و بدترین شکنجه ها را تحمل کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یک وجب از خاک وطن به دست دشمن نیافتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار