مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از ارائه خدمات رایگان به زائران بوشهری در مناطق عملیاتی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۵۲
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

خدمات رایگان به زائران بوشهری در مناطق عملیاتی ارائه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سعید بنیادی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اردو‌های راهیان نور امسال در استان بوشهر اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور امسال از ابتدای آذرماه با اعزام بیش از ۶ هزار دانش آموز از استان بوشهر به مناطق عملیاتی آغاز شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور خادمین در مناطق عملیاتی افزود: خادمین استان بوشهر از اوایل اسفند ماه در مناطق عملیاتی شروع به کار کردند و در بحث فضاسازی یادمان شهدای شرق کارون اقدامات بسیار خوبی را انجام دادند.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در ادامه با توجه به برخی از فضاسازی‌ها در یادمان شهدای شرق کارون بیان کرد: چیدمان پنج تا ۶ هزار بلوک در جهت فضا سازی در اطراف یادمان شهدای شرق کارون، نصب قایق، ایجاد سکو، تندیس شهدای شرق کارون، دیوار نویسی و تابلو نویسی، رنگ آمیزی تانک‌ها و ساخت ماکت عملیاتی شهدای عملیات ثامن الائمه از برخی از فضاسازی‌هایی می‌باشد که در این یادمان اجرایی شد.

سرهنگ بنیادی با توجه به حضور راویان در مناطق عملیاتی بیان کرد: ۷۵۰ نفر روز راوی طی سه ماه گذشته در مناطق عملیاتی برای زائرین استان بوشهر روایتگری کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان در مناطق عملیاتی برای زائرین بوشهری تصریح کرد: روزانه پیش از ۲ هزار پرس غذا در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به همراه ۴۸ ساعت اسکان به صورت رایگان در اختیار زائران بوشهری قرار می‌گرفت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها