تهیه و توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی و برپایی ایستگاه پذیرایی جهادگران بسیجی در شاهرود

شاهرود_ به همت گروه‌های جهادی شهرستان شاهرود، بسته‌های معیشتی و ایستگاه پذیرایی از مسافرین نوروزی در راستای رزمایش همه با هم خدمت بی منت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۹۶
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج، در راستای رزمایش همه با هم خدمت بی منت به مردم گروه‌های جهادی شاهرود در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حال خدمت رسانی به مردم و مسافرین هستند.
گروه جهادی شهید مهدی طالع زاری پایگاه مهدیه حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) شاهرود به همت خیرین مسجد سجادیه شاهرود اقدام به تهیه و توزیع ۶۰ بسته معیشتی و قربانی ۱ راس گوسفند بین خانواده‌های نیازمند این محله نمود.
همچنین به همت گروه جهادی پایگاه فدک حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و شورای محله اسلامی شهرک فدک، ۶۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته چهارصد هزار تومان به همراه توزیع ۲۱ بن خرید کیف وکفش به ارزش هشتصد وپنجاه هزار تومان بین نیازمندان این محله توزیع گردید.
موکب اسکان زائران و مسافران و ایستگاه صلواتی و خدمات به مسافران در مسیر جاده مشهد توسط گروه‌های جهادی سیدالشهدا و ستارگان کویر حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند شاهرود با همکاری نهاد‌های مرتبط این بخش برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار