دید و بازدید های فرمانده تیپ 48 فتح در مناطق مرزی شمالغرب/ پیام تبریک سردار حکمتیان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع مسئولان شهر مرزی میرآباد و همینطور رزمندگان تیپ ۴۸ مستقر در مناطق مرزی شمالغرب حضور یافت و سال نو را به آنها تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۴۳
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، تامین امنیت در مناطق مرزی از جمله رسالت هایی که بر عهده رزمندگان تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گذاشته شده است و این یگان نظامی سالهاست که در سرما و گرما از کیان این کشور در برابر گروه های تروریستی و تکفیری مقابله می کند.

 سردار حسن حکمتیان فرمانده شجاع و مردمی تیپ ۴۸ فتح که در حوادث و بحران ها در امر کمک به مردم در خط مقدم است این روزها و در تعطیلات نوروز نیز در جمع مسئولین مناطق مرزی شمالغرب از جمله شهر میرآباد حضور یافته و در دیدار با ماموستا، بخشدار ، شوراها، شهردار ، مدیر آموزش پرورش، فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان را به آنها تبریک گفتند.  

سردار حکمتیان همچنین لحظه تحویل سال 1402 را در جمع رزمندگان تیپ 48 فتح در مقر کنه مشکه گذراند و در پیامی سال جدید را به قشرهای مختلف مردم و مسئولان تبریک گفتند.

دید و بازدید های فرمانده تیپ 48 فتح در مناطق مرزی شمالغرب/ پیام تبریک سردار حکمتیان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲دید و بازدید های فرمانده تیپ 48 فتح در مناطق مرزی شمالغرب/ پیام تبریک سردار حکمتیان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲دید و بازدید های فرمانده تیپ 48 فتح در مناطق مرزی شمالغرب/ پیام تبریک سردار حکمتیان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲دید و بازدید های فرمانده تیپ 48 فتح در مناطق مرزی شمالغرب/ پیام تبریک سردار حکمتیان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار