خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه هوایی چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: روزانه بین هشت تا ۱۰ هزار نفر از نمایشگاه هوایی این پایگاه دیدن کردند.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۷۸
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ؛امیر جواد ولدی افزود: نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور دزفول واقع در پایگاه چهارم شکاری وحدتی به نمایندگی از ارتش جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

 

وی افزود: برای رفاه حال بازدیدکنندگان و اینکه بتوانند به راحتی از این نمایشگاه دیدن کنند نمایشگاه هوایی از ۲۵ اسفندماه گشایش و تا سوم فروردین ماه برپا بود.

 

امیر ولدی افزود: سال گذشته حدود ۱۸۰ هزار نفر از همه طیف‌ها از نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول دیدن کردند.

 

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: امسال در حوزه توان رزم، پهپادهای نیروی هوایی نیز وارد نمایشگاه شدند تا جهاد تبیین تاریخ ایران اجرا شود که این غرفه‌ها مخاطبان خاص خود را دارند.

 

وی به فعالیت ۲۲ غرفه در حوزه‌های مختلف رزمی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با اورهال هواپیماها این حوزه متفاوت‌تر شده و جوانان علاقه‌مند می‌توانند از نحوه اورهال هواپیماهای مختلف در فازها و ساعت‌های مختلف به دست متخصصان ایرانی آگاه شوند.

 

پایگاه چهارم شکاری دزفول با اجرای یکهزار و ۵۱۵ سورتی پرواز برون مرزی در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در بمباران مواضع دشمن بعثی و پشتیبانی از رزمندگان داشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها