خطیب جمعه فرادنبه ؛

تحقق شعار امسال به تبیین و تلاش جهادی نیاز دارد

حجت الاسلام علوی گفت: دولت بگونه‌ای برنامه ریزی کند که بخش خصوصی و مردم میدان دار و نقش محوری داشته باشند که دراینصورت  هم تورم مهار خواهد شد و هم رشد تولید و پیشرفت اقتصادی خواهیم داشت .
کد خبر: ۹۵۰۰۲۸۸
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری :حجت الاسلام سید حسین علوی در خطبه های اولین  نماز جمعه سال جدید  فرادنبه ؛  به تبیین شعار راهبردی و کاربردی سال نو،  که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی ) عنوان کردند  پرداخت و افزود تحقق شعار امسال به تبیین و تلاش جهادی نیاز دارد و دولت بگونه‌ای برنامه ریزی کند که بخش خصوصی و مردم میدان دار و نقش محوری داشته باشند که دراینصورت  هم تورم مهار خواهد شد و هم رشد تولید و پیشرفت اقتصادی خواهیم داشت .

وی در ادامه  به تحولات منطقه و جهان اشاره کره و گفت : امروز دنیا شاهد فروپاشی وافول استکبارجهانی بویژه آمریکای جنایتکار و رژیم نامشروع صهیونیستی از درون و انزوا  و شکست سیاسی و نظامی از بیرون است و ان شاءالله تعالی در این تحولات جهانی جمهوری اسلامی ایران وجبهه مقاومت میدان دار و پیروز میدان میباشد.

 خطیب جمعه فرادنبه در بخش دیگری از سخنانش  گفت :  در پایان از مسؤولین  آبفای شهرستانی و شهر فرادنبه نسبت به نامطلوب بودن کیفیت آب شرب انتقاد کرده و خواستار شفاف سازی و رسیدگی و رفع آلودگی آب شرب شهر فرادنبه شدند.    

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله ی 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است./

ارسال نظرات
آخرین اخبار