خبرهای داغ:
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم:
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم گفت: پیشرفت و دستاوردهای روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف دانشی همه مرهون ازخودگذشتگی و جان‌فشانی شهدای گران‌قدر است.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۰۱
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

پیشرفت و دستاوردهای کشور مرهون خون پاک شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معصومه آمره در حاشیه حضور در  گلزار شهدای بهشت معصومه(س) و دیدار با خانواده شهدا و ادای احترام به شهدای مدافع حرم لشکر زینبیون و فاطمیون و شهدای دفاع مقدس، بیان کرد: ایستادگی و سربلندی نظام اسلامی در برابر تهدیدات و تهاجمات مستمر دشمنان به‌پاس ایثار و نثار خون‌هایی است که در راه آزادی، استقلال و حفظ ارزش‌های والای اسلامی و دینی، ریخته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: در کنار ازخودگذشتگی شهدای گران‌قدر دوران قبل از انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای امنیت و غیره، خانواده آنها نیز با صبر و مقاومت خود این مسیر نورانی و روشن را هموار کردند.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم ادامه داد: همواره قدردان خانواده‌های شهدا هستیم که باتربیت صحیح و دینی چنین فرزندانی پرورش دادند و مسلماً اجر این صبر و بردباری نزد خداوند منان محفوظ است.

گفتنی است در این آیین که با حضور شماری از مدیران شهری برگزار شد ضمن قرائت فاتحه و گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، به مسافران نوروزی قم بسته‌های فرهنگی اهدا شد.

پیشرفت و دستاوردهای کشور مرهون خون پاک شهداست

پیشرفت و دستاوردهای کشور مرهون خون پاک شهداست

ارسال نظرات
پر بیننده ها