شاهرود_سرپرست تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور گفت: دومین اردوی تمرینی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور به منظور شرکت در مسابقات آسیایی هنگ کنگ به میزبانی شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۰۹
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

آغاز دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مریم رضاییان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور از امروز چهارم تا دهم فروردین ۱۴۰۲ به میزبانی استان سمنان در شاهرود در حال برگزاری است.
او با بیان اینکه این اردوی آمادگی با حضور ۲۵ هندبالیست از سراسر کشور در حال برگزاری است، ابراز کرد: تمرینات در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مدت هفت روز برنامه‌ریزی شد.
رضاییان با بیان اینکه ۲ هندبالیست جوان استان سمنان به این اردو دعوت شدند، ابراز کرد: نرگس ساغری از شاهرود و تینا کیهانی از گرمسار در این اردوی تمرینی حضور دارند.
او به برگزاری مسابقات آسیایی هنگ کنگ در تیرماه اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری مسابقات آسیایی، در این اردوی تمرینی به احتمال زیاد نفرات اصلی انتخاب می‌شوند.
سرپرست تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور ادامه داد: زهره کشاورزیان از دامغان نیز به عنوان پزشکیار در این اردو شرکت دارد.
شاهرود شهریور پارسال میزبان هفتمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر جهت آماده‌سازی بازیکنان به منظور شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها