مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: شرکت هلدینگ پیشگامان یکی از شتاب دهنده‌های موفق در کشور است.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۳۶
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

شرکت هلدینگ پیشگامان یکی از شتاب دهنده‌های موفق در کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ غلام هنرمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  افزود: تمامی استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در ابتدای کار خود با چالش‌ها و موانعی مواجه هستند از این رو شرکت پیشگامان فعالیت‌های خود را در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در راستای حمایت از این قبیل واحد‌های فناور شروع کرده است.
وی همچنین اذعان کرد: شرکت هلدینگ پیشگامان یکی از شتاب دهنده‌های موفق در کشور بوده است که توانسته است با حمایت از استارتاپ‌ها آن‌ها را در مسیر پیشرفت و رشد قرار دهد.
غلام هنرمند در معرفی شرکت پیشگامان بیان نمودند: هلدینگ پیشگامان با ماموریت تجاری سازی طرح‌ها و محصولات دانش بنیان و همچنین مردم سازی زیست بوم علم و فناوری تشکیل یافته است و در واقع هلدینگ فوق الذکر دارای سه اضلاع حل مسئله، ظرفیت پشتیبانی و سرمایه گذاری و شبکه مسائل اولویت دار کشور است که نقطه اتصال آن‌ها حل مساذل اولویت دار کشور است.
ایشان در پایان با اشاره به ظرفیت‌های این شرکت اظهار کردند: که در آینده و با برنامه ریزی بلند مدت این شرکت آمادگی دارد در راستای اشتغال زایی پایدار منابع لازم را در اختیار واحد‌های فناور قرار دهد تا گامی در راستای حل بیکاری استان برداشته شود و زمینه توسعه پایدار فراهم گردد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات