خبرهای داغ:
حجت الاسلام عدالتی گفت: اهتمام به خواندن دعاها بعداز هر نماز و توجه به ترجمه دعاها باعث رشد و شکوفایی انسان می شود چرا که قلب انسان در این ماه به خدا نزدیک تر است و به حقیقت دعا بیشتر پی می برد.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۲۱
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام حسین عدالتی در جمع کارکنان سپاه شهرستان البرز بیان کرد: ماه مبارک رمضان ویژگی های مهمی دارد که در هیچ‌یک از ماه های دیگر وجود ندارد که یکی از این ویژگی ها برکت های این ماه است.

وی گفت: گاهی آدم از مالی که به دست آورده استفاده زیادی می کند اما گاهی این اموال برکت ندارد. در حالی که تمام لحضه های این ماه حتی خواب آن هم عبادت محسوب شده و برکت دارد.

حجت الاسلام عدالتی افزود: اهتمام به خواندن دعاها بعداز هر نماز و توجه به ترجمه دعاها باعث رشد و شکوفایی انسان می شود چرا که قلب انسان در این ماه به خدا نزدیک تر است و به حقیقت دعا بیشتر پی می برد.

این مسوول عنوان کرد: تمام فضائل و ثواب‏هایى که براى ماه مبارک رمضان و روزه‏دارى در روایات ذکر شده برای کسانى است که حقیقت آن را درک کنند و به محتواى آن عمل و در گفتار و کردار به کار گیرند و به آن‏ها عمل کنند تا بتوانند به اوج معنویت برسند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها