مسئول بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی از اعزام 100 تیم پزشکی اعم از عمومی، تخصصی، دندان‌پزشکی و ... به مناطق محروم و حاشیه‌ای استان اشاره کرد و گفت: اکیپ‌ها به مناطق شهری و روستایی که کم‌برخوردار محسوب می‌شوند، اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۵۰
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، وفا عسگری، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شهدای آذربایجان غربی، در آیین دیدار با کادر درمان ارومیه که به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و بهار قرآن ترتیب یافت، گفت: بیش از 100 تیم پزشکی شامل عمومی، تخصصی، دندان‌پزشکی و ... به سراسر استان اعزام شده‌اند، اکیپ‌های فوق در شهرها، روستاها و مناطق حاشیه‌ای که کم‌برخوردار محسوب می‌شوند، استقرار یافته‌اند.
وی با بیان اینکه در طول سال گذشته بیش از 21 هزار و 500 نفر هم‌استانی‌ها از خدمات رایگان پزشکی بهره‌مند شده‌اند؛ ویزیت، خدمات دارویی، مشاوره روانشناسی و ... خدماتی است، که به جامعه هدف ارائه شده است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شهدای آذربایجان غربی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از 30 میلیارد ریال عنوان کرد، گفت: در این طرح 713 نفر از بیماران برای دریافت خدمات سطح 3 به مراکز تخصصی ارجاع داده شده‌اند.
وی اضافه کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه شهدای آذربایجان غربی، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال 1342 درصدد است، طرح ملی شهید دکتر رهنمون را به صورت فراگیر اجرا کند.
عسگری با بیان اینکه، کادر درمان همیشه و در هر شرایطی آماده خدمت به مردم هستند، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت فراگیر در سطح کانون‌های تابعه شهرستانی در مناسبت‌ها و ایام مختلف پیگیری و اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات