خبرهای داغ:
همدان-مسئول هیئت فرهنگی جهادی مصباح کبودراهنگ از توزیع ۱۰۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۵۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

سید روح اله جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت، ۱۰۰ بسته کمک معیشتی به همت جوانان هیئت فرهنگی جهادی مصباح و موکب امام حسن مجتبی(ع) تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان کبودراهنگ  توزیع شد.

وی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بخشش و انفاق است، انفاق و کمک به مردم در همۀ ایام سال به خصوص ماه مبارک رمضان بسیار سفارش شده است.

مسئول هیئت فرهنگی جهادی مصباح کبودراهنگ افزود: در شرایط امروز جامعه که دشمنان به فکر تخریب باورهای اعتقادی و دینی مردم هستند ما باید با زنده نگهداشتن روحیه انفاق و نوع دوستی به یاری نیازمند بشتابیم و از حال همدیگر غفلت نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در این حرکت جهادی به همت خیرین و محبین اهل بیت(ع) توانستیم ۱۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۵۰ میلیون تومان، هر بسته ۵۰۰ هزار تومان تهیه کنیم.

جعفری عنوان کر: این بسته‌ها شامل اقلامی چون برنج، گوشت قرمز، روغن، قند، چای، خرما، رب گوجه فرنگی و ... تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات