خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جوانان دهه هشتادی در قالب «مهرواره محله همدل ۲» حل مسئله و معضل محله خود را روایت گری و رسانه‌ای خواهند کرد تا بذر امید در دل‌ها کاشته شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۹۲
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کزمانشاه، حجت‌الاسلام عباس عبدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: امسال با ورود به فصل بندگی (ماه رمضان) یک عملیات و جنبش مردمی با عنوان «مهرواره محله همدل ۲» آغاز شده که تا عید غدیر ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این مهرواره تلاش شده خود مردم به‌خصوص دهه هشتادی‌ها را پای کار بیاوریم؛ در واقع به کمک کسانی که در محلات حل مسئله یا مسئله‌شناسی می‌کنند موضوعات اجتماعی و فرهنگی که با حل آن حال مردم محله خوب می‌شود و لبخند‌سازی می‌کند؛ شناسایی می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: وقتی مسئله توسط خود بچه‌های محله حل می‌شود سبب امیدآفرینی می‌شود با امیدآفرینی بحث ارتباط و همدلی هم افزایش می‌یابد.

وی روایت حل مسئله را دومین کار مهم این مهرواره عنوان کرد و افزود: بین جوانان دهه هشتادی افرادی را به عنوان راوی و روایت‌گر شناسایی کردیم که در کنار روحانی و هیأت امنای مسجد و هیأت حل مسئله‌ها را به منظور نشر خوبی‌ها روایت خواهند کرد و در کانال‌های مختلف در فضای مجازی بارگذاری و رسانه‌ای می‌کنند تا بذر امید در دل‌ها کاشته شود.

ارسال نظرات